System Shock tv-serien regisseras av manusförfattaren till Mortal Kombat

Robot
System Shock tv-serien regisseras av manusförfattaren till Mortal Kombat

Greg Russo byter Mortal Kombat med K till System Shock med S.

#Mortal-Kombat, #System-shock

Medlem

Fan va underbart att höra, för handlingen i nya mortal kombat var ju så jävla bra... 😅

Skribent
Skrivet av Flugsaft:

Fan va underbart att höra, för handlingen i nya mortal kombat var ju så jävla bra... 😅

Han kanske är bättre i regissörsstolen? XD

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

🤣 ansträngningen att höja nivån på film/serier baserat från tv-spel är total 😝

Medlem

Kan Mortal Kombat bli en bra film är min fråga.

Medlem

Uwe Boll II

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av delli:

Kan Mortal Kombat bli en bra film är min fråga.

hashtag Bloodsport

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Asså, undrar om det ens går att få en bra story från spelet överhuvudtaget.

Fighting spel har ju inte precis slagit igenom inom spelgenren för sin djupa fantastiska story hitintills så vitt jag kan påminna mig om.

OT:
System Shock dock har ju en redan klar bra story, frågan är bara om man kan få in huvudelementen av spelet på ett bra sätt, spelet sikt på framtiden (virtuella miljöer o.s.v.) från vad vi redan har kommit till.
Men sett till dem spelfilmer/serier som gjorts/finns/kommer så har ju detta i alla fall en grund att stå på och potentialen att bli väldigt bra.
Men... det borde dock inte första gången man tar något som har potential för något stort och det blir magplask istället (Resident Evil), så jag kommer inte precis hålla andan för detta heller.

Skribent
Skrivet av Winzi:

Asså, undrar om det ens går att få en bra story från spelet överhuvudtaget.

Fighting spel har ju inte precis slagit igenom inom spelgenren för sin djupa fantastiska story hitintills så vitt jag kan påminna mig om.

OT:
System Shock dock har ju en redan klar bra story, frågan är bara om man kan få in huvudelementen av spelet på ett bra sätt, spelet sikt på framtiden (virtuella miljöer o.s.v.) från vad vi redan har kommit till.
Men sett till dem spelfilmer/serier som gjorts/finns/kommer så har ju detta i alla fall en grund att stå på och potentialen att bli väldigt bra.
Men... det borde dock inte första gången man tar något som har potential för något stort och det blir magplask istället (Resident Evil), så jag kommer inte precis hålla andan för detta heller.

Risken är ju att de fuckar up storyn och försöker göra något "eget". Vilket är vanligt när det kommer till filmadaptioner av spel. Tänker DOOM t.ex? Hur svårt är det egentligen, en portal till helvetet på mars och demoner. Istället försökte göra något mer avancerat och det föll pladask. Event Horizon är ju mer DOOM än DOOM-filmerna. RE-filmen (första) gjorde ändå ett ok jobb, men samma där. De tar något som har en story och lore, sen försöker trycka in andra saker.

Men men, vi få se

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

nya mortal kombat var ju tyvärr skräp onödigt att slösa ett så bra projekt som system shock på lirarna som gjort den filmen

signatur

//monster

Medlem

Synd..
Drömpick? Hmm..

Damon Lindelof?

Gilljermo da T?

signatur

subterranean homesick alien

Geeks Gaming

Jag älskar System shock. Speciellt 2an. Men jag kan inte alls se hur f*n dom ska lyckas göra en serie av det hela. Det är en bra story... men där inte mycket av de.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

hashtag Bloodsport

Den var ju kass den med ^^

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

Den var ju kass den med ^^

Hörru! Nu är vi inte vänner längre!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

hashtag Bloodsport

Vaaa dissar du Bloodsport din slyngel ;D
Jag tittar varje sommar på Bloodsport och Gudarna måste vara tokiga
Varje år.Bira och titta på Gudarna måste vara tokiga måste vara det roligaste man kan göra

Skribent
Skrivet av MusseÖL:

Vaaa dissar du Bloodsport din slyngel ;D
Jag tittar varje sommar på Bloodsport och Gudarna måste vara tokiga
Varje år.Bira och titta på Gudarna måste vara tokiga måste vara det roligaste man kan göra

NEJ! du missförstår, Bloodsport är kung!

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

NEJ! du missförstår, Bloodsport är kung!

Okay heh heh fattade fel Häftigt inte bara jag som gillar den filmen ! Frankieeeee frankieeeeeee!!
haha Domaren måste vara blind när han inte ser kinesen gräver sig mellan benen när han gräver efter pulvret

https://www.youtube.com/watch?v=EthAuVE2y98

1
Skriv svar