Det här visades på Nintendo Direct

Robot
Det här visades på Nintendo Direct

Mario Kart 8, Xenoblade Chronicles 3, Portal-samling, med mera.

#nintendo-direct, #switch


Medlem

Xenoblade Chronicles 3 skulle jag gärna spela men har sålt mitt Nintendo Switch. 😬

Medlem

Fler MK8-banor är aldrig fel och Advance Wars ser jag fram emot. Triangle Strategy kommer jag nog köra på PC i höst/vinter i stället, Asanos senaste spel har ju dykt upp på Steam efter ett tag och Bravely Default 2 var inte en behaglig upplevelse på Switch.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv
Skrivet av Arzei:

Fler MK8-banor är aldrig fel och Advance Wars ser jag fram emot. Triangle Strategy kommer jag nog köra på PC i höst/vinter i stället, Asanos senaste spel har ju dykt upp på Steam efter ett tag och Bravely Default 2 var inte en behaglig upplevelse på Switch.

Tänkte först när jag såg MK8 i ingressen att de måste skrivit fel men happ. Klagar inte men 25 dollar per paket låter ändå saftigt då det innebär över 1000 kr om man vill ha allt.

Edit: Tydligen 25 dolares för rubbet så då är det värt

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tänkte först när jag såg MK8 i ingressen att de måste skrivit fel men happ. Klagar inte men 25 dollar per paket låter ändå saftigt då det innebär över 1000 kr om man vill ha allt.

Jag tolkade det som 25 dollar totalt för samtliga paket, men att de släpps över tid. Som ett season pass.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv
Skrivet av Arzei:

Jag tolkade det som 25 dollar totalt för samtliga paket, men att de släpps över tid. Som ett season pass.

Ja nu när du säger det så låter det mer rimligt, isf betalar jag gladeligen

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Xenoblade Chronicles 3 skulle jag gärna spela men har sålt mitt Nintendo Switch. 😬

Vilket misstag, nu kan du inte spela Xenoblade Chronicles 3.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ja nu när du säger det så låter det mer rimligt, isf betalar jag gladeligen

Det är 25 dollar för alla 48 banorna, om man har onlinetjänsten med expansion pass ingår alla banorna ”gratis”.

Medlem

Chrono Cross, Triangle Strategy, mer mk-banor, xenoblade, Kirby...
Ser ut som att man kommer ha att göra (chrono cross är mumma)

Inaktiv
Skrivet av lasselason:

Det är 25 dollar för alla 48 banorna, om man har onlinetjänsten med expansion pass ingår alla banorna ”gratis”.

Okej perfekt, tack!

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det är 25 dollar för alla 48 banorna, om man har onlinetjänsten med expansion pass ingår alla banorna ”gratis”.

Slog till på onlinetjänsten då jag ändå funderade på AC-expansionen som nu ingick. Ser fram emot MK-banorna!

Medlem

Earthbound släpptes även igår till SNES-biblioteket!

Edit: samt Earthbound Beginnings till NES

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Slog till på onlinetjänsten då jag ändå funderade på AC-expansionen som nu ingick. Ser fram emot MK-banorna!

Kul! Jag ska med hoppa på expansionen, inte så mycket för N64 utan för AC expansionen och framförallt MK8 DLC!

Medlem

Det blir Taiko no tatsujin för min del.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det var en bättre och mer innehållsrik direct än jag hade väntat mig.
Triangle Strategy och Advance Wars är jag intresserad av sen tidigare, bra att den senare nu har ett releasedatum.
Chrono Cross, Front Mission och Live A Live är titlar som jag hört mycket gott om så ser fram emot att prova dem!
Och så Earthbound till NSO, trodde Nintendo efter ett halvår utan att ha lagt till några NES/SNES-spel helt enkelt slutat bry sig.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vilket misstag, nu kan du inte spela Xenoblade Chronicles 3.

Verkligen, nu måste hen köpa konsolen igen för att spela Xenoblade Chronicles 3.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Varför nämns inte spelet som såg bäst ut, Live A Live? Var ju spelmagi förpackat i en liten ask.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Kul! Jag ska med hoppa på expansionen, inte så mycket för N64 utan för AC expansionen och framförallt MK8 DLC!

Nja, kommer nog spela ytterst lite N64 om jag ska vara ärlig (men kanske ta mig igenom Banjo Kazooie) men spelade AC idag och det var riktigt kul att bygga semesterparadis åt andra. Hoppas de gör fler expansioner till det! Ser också fram emot MK8-banorna!

Medlem

Svinga dina joy-cons som en lightsaber och utmana dina vänner på duell!

Medlem
Klonoa !

Skulle vilja lyfta att de här två superklassikerna, som äntligen får den uppmärksammheten de förtjänar med 2st remakes.
Eller ja, den första kom ju redan 2008 till Wii, men är nu omgjort med tydligare kärlek till originalet från PS1.

Klonoa 2 ser helt j-vla fantastiskt ut och väldigt troget källmaterialet fast med en modern touch.
Det bästa är att det kommer till samtliga konsoler och även PC!

Medlem

Splatoon 3 kommer att bli underbart att få spela i sommar. Hoppas bara på att spelet åtminstone är dubbelt så stort som 2an. Men jag saknar fortfarande Frostpunk till switchen.....

Medlem

Advance Wars är min baby! Så glad att få uppleva serien igen!

Tydligen görs även en remake på Front mission och jag har alltid velat testa det spelet.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Advance Wars är min baby! Så glad att få uppleva serien igen!

Tydligen görs även en remake på Front mission och jag har alltid velat testa det spelet.

Stämmer bra!

1
Skriv svar