Rykte: Mad Max 2 kan vara under utveckling hos Avalanche

Robot
Rykte: Mad Max 2 kan vara under utveckling hos Avalanche

En bild på Twitter antyder åtminstone det.

#Avalanche-studios, #Mad-max


Medlem

Trevligt!
Gillade verkligen det första spelet även om det stundtals var något enformigt. Detta välkomnas!

Medlem

Satan i gatan vad nice. Förra Mad Max var otroligt underhållande. Ett av de bättre open world spelen jag kört faktiskt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv

Fuck yes!
Älskade första trots att jag aldrig fattade hur man skulle klara bilstriderna utan boom sticks eller vad de kallades.

Medlem

Grymt Mad Max är verkligen en underskattad pärla!

Medlem

Hoppas, Mad Max var verkligen ett oväntat bra spel. Trodde det skulle vara rent av skräp.

Medlem
Skrivet av krille1986:

Trevligt!
Gillade verkligen det första spelet även om det stundtals var något enformigt. Detta välkomnas!

+1. Stundtals enformigt som sagt (samtidigt, vilket open-world spel är inte det?). Men i sin helhet mycket underhållande. Jag spelade igenom det på senare dagar, då spelet fick en fps boost på konsol till 120.

Medlem

Första var riktigt bra, tycker de lyckades fånga atmosfären från filmerna


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Hoppas på en 2a, Vill se lite ändringar dock gällande bensinmängden överallt, lite mera survival inslag skulle ge krydda. Annars så var helt klart första delen riktigt skoj.

Medlem

Fyfan va kul om de stämmer. Första är riktigt underskattad.

Medlem

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mad Max spelade jag från pärm till pärm och tyckte det var underbart. Så mycket bättre än Just Cause, och hade fin atmosfär.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kunde inte sluta spela första Mad Max förrän jag gjort precis allt i spelet. Skulle gladeligen köpa en eventuell uppföljare.

Medlem

Gillade också Mad Max. Riktigt skön känsla i bilarna och världen var vacker. Älskade att bara cruisa omkring.

Medlem

Bilkörnigen var riktigt rolig i första spelet, och flera andra delar var också bra. Kan de ta med sig det som var bra och förbättra resten blir det en bra uppföljare.

Medlem

Jag gillade det med, så pass att jag tog platinum på det strax innan servrarna stängdes. Ser fram emot en eventuell tvåa.

Skribent

Det första spelet var ju en sleeper hit av rang. Minns inte om det släpptes i samband med andra stortitlar och därför inte fick den uppmärksamhet som det förtjänade. Avalanche fångade stämningen perfekt, bjöd på underhållande bilkörning och helt godkänd Batman Arkham style-fighting, men ramlade lite i open world-fällan med ett enformigt upplägg som doftade lite Ubisoft.

Men jag gillade det. Och hade gärna sett en del två som bjuder lite mer variation, lite mer storytelling kring världen och annat gott.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Jag älskade verkligen det första spelet, tycker personligen att det är riktigt underskattat! Äger PS4-versionen, men ser nu att det har fått en FPS-boost och kan köras i 120 fps på Series X, så nu kommer jag dubbeldippa och köpa det även dit! För på PS5 är det fortfarande tyvärr bara 30 frames.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

ELF
Medlem

Det får gjärna komma en tvåa på detta. Tyckte första var riktigt skoj.
Det kunde stundtals kännas lite enformigt som vissa skrev. Men med den världen och känslan de siktade på så hade det nog varit svårt att inte "bloata" ned det för mycket. Tror känslan snabbt hade försvunnit då.

Men samma setting fast ny värld och lite mer variation skulle inte vara fel, men man lär nog få vara förberedd på att de i så fall vill sikta på kanske en lite mindre sandig värld.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Definitivt intresserad, gillade ettan som gick lite under radarn för dom flesta


signatur

//monster

Medlem

Älskade första spelet. Otroliga biljakter och adekvata slagsmål. Det absolut bästa var dock atmosfären.

Medlem

Jäkla vad jag blir glad av den nyheten,Ett nytt MM2 skulle sitta bra.
Jag hade såååå kul med första.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Gillade verkligen Mad Max
Lite kuriosa : Hade sällsskap med killen som gjorde spelets health bar på morgonpromenaden med hundarna Han blev lite glad då jag nämnde att jag verligen tyckte om spelet
En 2a är aldrig fel

1
Skriv svar