Skicka en tanke till människorna i Ukraina <3
Tack för länk, aldrig sett innan. Hämtar den information från nyhetssidor?
Du kan klicka på varje enskild ikon för att få källan till just den händelsen.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Tack för länk, aldrig sett innan. Hämtar den information från nyhetssidor?
Hoppas det hjälper dig att förså att det inte bara gäller Donbass och Lugansk utan hela Ukraina.
Väldigt få här som respekterar trådstartarens önskan att hålla politik utanför. Starta egna trådar om ni vill sprida era narrativ och då förslagsvis i ett annat forum än ett spelforum. Spel och nöje är viktiga även i kristider och jag och säkert flera med mig kommer hit för att för en stund slippa oändliga konflikter och polarisering. Hjälp FZ att fortsättningsvis vara en trevlig plats som handlar om spel!
Väldigt få här som respekterar trådstartarens önskan att hålla politik utanför. Starta egna trådar om ni vill sprida era narrativ och då förslagsvis i ett annat forum än ett spelforum. Spel och nöje är viktiga även i kristider och jag och säkert flera med mig kommer hit för att för en stund slippa oändliga konflikter och polarisering. Hjälp FZ att fortsättningsvis vara en trevlig plats som handlar om spel!
Såna här trådar spårar alltid ur. Istället för att skapa fler egna trådar och hålla på så vore det nog bättre att helt förbjuda såna trådar i sådana fall.
Det är tråkigt att det alltid ska spåra ur, men det är väl givet om man tänker efter vad det hela handlar om.
Tråd låst. Vill ni verkligen diskutera det som sker i Ukraina och världen just nu - sök er till andra forum. Politik är i stort tillåtet så länge det hålls på en bra nivå, men den senaste tiden har det verkligen inte gjort det.
Här snackar vi i huvudsak spel. Vill ni verkligen föra en diskussion om något politiskt, igen, använd er i regel av en annan plattform.