Snowboards och Knuckles-rivalitet i sista Sonic 2-trailern innan biopremiär

Robot
Snowboards och Knuckles-rivalitet i sista Sonic 2-trailern innan biopremiär
Moderator

Affischen är ju galet grym.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas man får möjlighet att se filmen på bio utan dubb, dvs med de engelska röstskådisarna och text. Minns inte nu hur det var när ettan spelades på bio men har fööööör mig att vi såg den med dubb på bio och subb först på bluray.

signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Fortfarande svårt att släppa hur de kunde faila så hårt vid första Sonic x) Hade aldrig sett filmen om de inte hade gjort remaken

Gillade faktiskt första, även barnen. Givet att se tvåan också!

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Hoppas man får möjlighet att se filmen på bio utan dubb, dvs med de engelska röstskådisarna och text. Minns inte nu hur det var när ettan spelades på bio men har fööööör mig att vi såg den med dubb på bio och subb först på bluray.

Såg den själv med engelska röster på bio.

Testpilot

Sån grym nostalgi

Var lite skeptisk när den första filmen skulle komma så såg den ej på bio, men sugen på att se tvåan nu. De har lyckats rätt bra att få till det.

Medlem

Tycker första filmen var en riktigt bra familjefilm och jag tror tvåan kommer bli mycket bättre. Väldigt många easter eggs i trailern, vilket bådar gott för alla Sonic-älskare

Medlem

Älskar när en trailer visar hela filmen. 🤣

It's not a lake, it's an ocean

Älskar affischen. Underbar blinkning till spelomslaget, som är ikoniskt för mig personligen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

En film man kommer få se 234023049 gånger på svenska

Medlem

Jag gillade första väldigt mycket, den kändes som en film som kunde gjorts på 80-90 talet, lättsam men fartfylld.

Sen att det såg ut som Jim Carrey verkligen älskade sitt jobb som skådespelare igen gjorde mig varm i hjärtat.

Ser framemot 2:an.

signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Älskar när en trailer visar hela filmen. 🤣

Har alltid undrat hur man kan veta det utan att ha sett filmen.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar