Star Wars Jedi: Fallen Order 2 visas upp i maj

Robot
Star Wars Jedi: Fallen Order 2 visas upp i maj

Rykten, men ganska solida sådana.


Medlem

Nu blev jag taggad, tyckte verkligen om Fallen Order!

Avstängd

Hoppas man rör sig mer åt open-world i den här upplagan.

Medlem

Får hoppas dom skjuter upp visningen till May the 4th!

Medlem
Skrivet av laneg:

Hoppas man rör sig mer åt open-world i den här upplagan.

Personligen trycker jag helt tvärtom, man behöver inte trycka in open world i allt.

Medlem

Älskade 1an, men replayability var verkligen noll tyvärr.

Avstängd
Skrivet av rosski:

Personligen trycker jag helt tvärtom, man behöver inte trycka in open world i allt.

Nej, open world ska inte tryckas in i allting, det håller jag med dig om. Men det ska tryckas in Fallen order 2! Star Wars gör sig bäst när man får utforska världen.

Medlem
Skrivet av laneg:

Nej, open world ska inte tryckas in i allting, det håller jag med dig om. Men det ska tryckas in Fallen order 2! Star Wars gör sig bäst när man får utforska världen.

för att förtydliga så tror jag att du menar en betyldigt öppnare värld en den strikta "ta dig från a till b" som ettan hade.
helt öppna kartor kanske inte är det man vill ha, men ettan var väldigt tråkigt designad.

förstår jag dig rätt?

Avstängd
Skrivet av Phyrino:

för att förtydliga så tror jag att du menar en betyldigt öppnare värld en den strikta "ta dig från a till b" som ettan hade.
helt öppna kartor kanske inte är det man vill ha, men ettan var väldigt tråkigt designad.

förstår jag dig rätt?

Nej, inte riktigt.

Medlem

Antar att jag gillade 1an eftersom jag spelade klart det, men minns knappt nåt från spelet. En kan hoppas 2an blir mer minnesvärd.

Medlem

Grymt nöjd med ettan, men har inte kört igenom det en andra gång. Satt det är väl vad man hoppas den största förbättringen ligger i. Och ja, bandesignen med.

Medlem

Ettan var bra och tvåan blir det köp om den kommer i en tuff collectors edition annars så hoppas man på att den kommer till gamepass så som förra spelet gjorde.

Medlem

Ettan var ganska buggig i början. Så hoppas man slipper det. Jag hade kul när jag spelade genom det, men som andra skriver här så har jag inte orkat med en andra genomspelning. Frågan är varför.

Spelmässigt kändes det som att Fallen Order lånat mycket mekanik från andra spel men löper inte hela vägen ut.

Hur de ska göra 2an bättre har nog mycket med bandesignen att göra samt så vill jag ha bättre möjlighet till uppgraderingar.
Sättet det görs i Souls spelen är väl egentligen dit jag vill komma. Öka health, stamina, styrka och färdigheter. Allt man plockar upp ska vara meningsfullt och inte bara någon figur för att försöka hitta alla till en trophy/achivement.

När det gäller färdigheter vill jag gärna se sådant som Force jump, Force speed, force pull, force push, force krush, Elektricitet, force healing, kraftfält/sköld med mera. Och då ska man kunna ha en force mätare likt magi mätare i souls spelen som kanske laddas upp med tiden. Om man levlar upp force jump till max så blir det nästan som att flyga. Vore ascoolt. Med force speed går det i slowmotion ju fortare det går.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar