Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Waaagh, mästerligt peka-och-klicka och Kirby, bland annat!

#spelhelg


FM-guru
F.d. Sisyr

Football Manager -22 och Franchise Hockey Manager 8.

Medlem

DotA 2, PUBG och Hearthstone battlegrounds. Större delen på DotA och minst på Hearthstone som oftast blir ett par rundor till frukostkaffet


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Lost Ark blire nog mestadels iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Är i stugan och renoverar...så d blir int nå😢

Inaktiv
Medlem

Elden ring.
Den blir det VR spel I expect you to die 2 och kanske lite After the fall. Nån som vill spela?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Football manager som vanligt

Ska försöka ta mig vidare i Sekiro, bestämde mig för att ge det en chans till. Eventuellt lite Apex legends oxå


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Jag ska äntligen sätta tänderna i Wasteland 3.

Medlem

Det kommer nog bli en och annan runda i PUBG vid datorn och Hearthstone när man sitter på porslinsstolen.
Sen har man alltid backloggen att ta tag i, det är alltid backloggens dag var det någon som sa...


signatur

/MJ

Medlem

Har fastnat i Overwatch igen. Tycker inte något annat FPS-spel riktigt klickar med mig lika bra som Overwatch. Vill dessutom värma upp inför tvåan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Mos
Medlem

Mandelorian, T2, Star wars, no good goofers. Ja pinball helt enkelt!

Medlem

Xenoblade Chronicles DE. Är egentligen ganska långtråkigt, men man spelar för storyn.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Tiny tina och Shadow of the tomb raider


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

ELEX II och Ghostwire: Tokyo, eventuellt lite Far Cry 6 också.

Medlem

Det blir Elden Ring. Klarade av Margit för en stund sedan. Vi dog båda två samtidigt.
Jag hade framkallat både vargar och en NPC som hjälp. Det var inte snyggt men jag fick min belöning ändå. Nu kan jag gå vidare.

Medlem

Eftersom jag nu är klar med årets spel, Elden Ring, för tillfället så tänkte jag sätta tänderna i något från backloggen.

Funderade först på något mindre och mer avslappnande efter det episka äventyret, men det lutar faktiskt åt att testa på God of War(vilket kanske inte är så litet eller avslappnat), men har varit väldigt sugen på att köra det sen det släpptes på PC.

Man har i stort sätt bara läst och hört hyllningskörer om spelet, så det ska bli väldigt spännande.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Eftersom jag tagit alla bossar i Elden Ring så startade jag upp Stranger in paradise FF origins
Oopps vilken klasskillnad på spel

Medlem

Nej, blir att tycka synd om sig själv. Jobbar två 12h pass med en timmes mindre sömn...
Jag får glädja mig åt mina kollegor som jobbar den natten.. de slipper ju en timme iaf ☺️

Medlem

blir rocket league och lite pga21 som jag fick av en vänlig person här på forumet


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Elden Ring blir bara bättre och bättre för varje helg.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Lost Ark och Tiny Tinas Wonderlands.

Medlem

Ska väl fortsätta resan i The Last of Us 2. Tror att jag är ungefär halvvägs in, sett till förväntad speltid. Är lite rädd att det kommer börja kännas repetetivt om ytterligare några timmar, men det återstår att se.

Om suget uppstår kanske även dags att återuppta Baldurs Gate 2...

Medlem

Ska spela Xenoblade Chronicles: Definitive Edition som jag nyss införskaffade.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

The Cycle Frontier beta

1
Skriv svar