Kirby and the Forgotten Land en "viktig milstolpe" i seriens historia

Robot
Kirby and the Forgotten Land en "viktig milstolpe" i seriens historia
Medlem

Får vi någon recension här på FZ?

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Får vi någon recension här på FZ?

Du kan få en av mig. 4 av 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️.

Min son 5 år spelade igenom demot flera gånger.
Älskade Mario Odyssey samt Luigis Mansion 3 och hade jättekul med detta och önskar sig fullversionen i present.

Favoritfeatures är lagom svårt även för barn! Klurigt för honom att hitta allt, fick hjälpa till lite! Kul powerups som att käka och bli en bil, äta en kon och bli en kon, förutom de ”vanliga” kirbypowerupsen som svärdssvingare etc.

Varje bana tål att köras igenom flera gånger för att hitta alla hemligheter så det bådar gott för fullversionen. Stort plus för co-op med pappa. De har verkligen lyckats fånga målgruppen kirbyfans plus deras barn

Medlem
Skrivet av traetaona:

Du kan få en av mig. 4 av 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️.

Min son 5 år spelade igenom demot flera gånger.
Älskade Mario Odyssey samt Luigis Mansion 3 och hade jättekul med detta och önskar sig fullversionen i present.

Favoritfeatures är lagom svårt även för barn! Klurigt för honom att hitta allt, fick hjälpa till lite! Kul powerups som att käka och bli en bil, äta en kon och bli en kon, förutom de ”vanliga” kirbypowerupsen som svärdssvingare etc.

Varje bana tål att köras igenom flera gånger för att hitta alla hemligheter så det bådar gott för fullversionen. Stort plus för co-op med pappa. De har verkligen lyckats fånga målgruppen kirbyfans plus deras barn

Låter strålande

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

I dessa mörka tider är Kirby precis jag behöver ❤️

1
Skriv svar