FZ Play spelar Kirby and the Forgotten Land

Robot
FZ Play spelar Kirby and the Forgotten Land

Uberpwnage2.0 plockar fram Switchen och streamar.

#fz-play, #kirby-and-the-forgotten-land, #twitch


Medlem

Väldigt roligt och bra spel. Har kört många timmar och försöker nu samla alla achivements och det är min själ inte så lätt. Förstår att att det fått så höga betyg som det fått.

Medlem

Den godaste Ahlgrens bilen är rosa.

Medlem

Väldigt mysig och trevlig stream! Hoppas på mer Uber <3 Kirby snart ☺️


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av lasselason:

Väldigt roligt och bra spel. Har kört många timmar och försöker nu samla alla achivements och det är min själ inte så lätt. Förstår att att det fått så höga betyg som det fått.

Hade ingen koll på detta spel förrän jag såg Robin lira via Twitch och jag måste säga att det ser skoj ut. Kan absolut bli ett köp till min Switch i framtiden som annars bara samlar damm.

Skrivet av Najkan:

Den godaste Ahlgrens bilen är rosa.

Ja Ahlgrens bilar är en klassiker men köper de väldigt sällan. Mer av en glass-året om människa. Ben o Jerrys speciellt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Chefredaktör
Redaktör
Skrivet av Najkan:

Den godaste Ahlgrens bilen är rosa.

Blindtesta.


signatur
Moderator
Medlem

Spelat de två första banorna av demot. Och det verkar kul men är lite väl enkelt så funderar på om det verkligen är kul i längden?

1
Skriv svar