Rykte: Ubisoft jobbar på en tredjepersonsskjutare vid namn Pathfinder

Robot
Rykte: Ubisoft jobbar på en tredjepersonsskjutare vid namn Pathfinder

Och det är väldigt likt dödsdömda Hyper Scape.

#Hyper-scape, #Pathfinder, #Ubisoft, #project-pathfinder, #project-u


Medlem

Kanske.....

TOM-CLANCY'S-RAINBOWSIX-PATHFINDER????


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kanske.....

TOM-CLANCY'S-RAINBOWSIX-PATHFINDER????

Känns inte som att Rainbow Six skulle passa så bra i ett futuristiskt, tecknat Battle Royale. Men samtidigt är det ju Ubisoft vi snackar om, så jag kanske har fel?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hyperscape gjorde mkt bra, men mest nämnvärt är nog respawn systemet, sjukt att inget annat br spel kopierat det, hoppas dom behåller det till detta

Medlem

Men ge mig nyversion av klassiska ghost recon, m expansionerna all ready!

Medlem

Det färdiga spelet lär heta något annat då det väl redan finns en spelserie som heter Pathfinder?

Medlem
Skrivet av Margy:

Det färdiga spelet lär heta något annat då det väl redan finns en spelserie som heter Pathfinder?

Ja, Pathfinder är ju ett spelvarumärke som Paizo har rätten till, så har mycket svårt att se att Ubisoft skulle få igenom det namnet. Även om det inte är samma speltyp/genre, så känns det fortfarande helt orimligt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Testpilot

Känns som att Pathfinder är det man försöker rädda från Hyperscape, lite som Overwatch är vad som blev över efter Titan hos Blizzard.

Skrivet av tuckdragon:

Hyperscape gjorde mkt bra, men mest nämnvärt är nog respawn systemet, sjukt att inget annat br spel kopierat det, hoppas dom behåller det till detta

Vettetusan om man kan säga att de gjorde spelet bra givet att spelet försvinner nu den 28.e april. Och personligen ser jag inte varför någon skulle önska kopiera ett spel som mig veterligen knappt såg ett år av dagsljus innan serverhallen beslutades att släckas ned


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Känns som att Pathfinder är det man försöker rädda från Hyperscape, lite som Overwatch är vad som blev över efter Titan hos Blizzard.

Vettetusan om man kan säga att de gjorde spelet bra givet att spelet försvinner nu den 28.e april. Och personligen ser jag inte varför någon skulle önska kopiera ett spel som mig veterligen knappt såg ett år av dagsljus innan serverhallen beslutades att släckas ned

haha var nog knappast pga respawn systemet, var nog mer att det var en mindre skala spelare som blev otroligt bra och dominerade den större massan som inte var så stor och gjorde att många gav upp, vilket i sin tur gjorde att det blev svårare för nya spelare att komma in i spelet för dom bara får möta de skickliga spelarna som är kvar. Så utvecklarna börjar göra konstanta ombalansering för att försöka rädda situationen, vilket får många som är kvar att tröttna, sen kom fuskare som fick resterande att tröttna.

min upplevelse av de hela iaf

1
Skriv svar