Rykte: Ubisoft jobbar på en tredjepersonsskjutare vid namn Pathfinder
Och det är väldigt likt dödsdömda Hyper Scape.
#Hyper-scape, #Pathfinder, #Ubisoft, #project-pathfinder, #project-u
Kanske.....
TOM-CLANCY'S-RAINBOWSIX-PATHFINDER????
Känns inte som att Rainbow Six skulle passa så bra i ett futuristiskt, tecknat Battle Royale. Men samtidigt är det ju Ubisoft vi snackar om, så jag kanske har fel?
Det färdiga spelet lär heta något annat då det väl redan finns en spelserie som heter Pathfinder?
Ja, Pathfinder är ju ett spelvarumärke som Paizo har rätten till, så har mycket svårt att se att Ubisoft skulle få igenom det namnet. Även om det inte är samma speltyp/genre, så känns det fortfarande helt orimligt.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Känns som att Pathfinder är det man försöker rädda från Hyperscape, lite som Overwatch är vad som blev över efter Titan hos Blizzard.
Hyperscape gjorde mkt bra, men mest nämnvärt är nog respawn systemet, sjukt att inget annat br spel kopierat det, hoppas dom behåller det till detta
Vettetusan om man kan säga att de gjorde spelet bra givet att spelet försvinner nu den 28.e april. Och personligen ser jag inte varför någon skulle önska kopiera ett spel som mig veterligen knappt såg ett år av dagsljus innan serverhallen beslutades att släckas ned
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >
Känns som att Pathfinder är det man försöker rädda från Hyperscape, lite som Overwatch är vad som blev över efter Titan hos Blizzard.
Vettetusan om man kan säga att de gjorde spelet bra givet att spelet försvinner nu den 28.e april. Och personligen ser jag inte varför någon skulle önska kopiera ett spel som mig veterligen knappt såg ett år av dagsljus innan serverhallen beslutades att släckas ned
haha var nog knappast pga respawn systemet, var nog mer att det var en mindre skala spelare som blev otroligt bra och dominerade den större massan som inte var så stor och gjorde att många gav upp, vilket i sin tur gjorde att det blev svårare för nya spelare att komma in i spelet för dom bara får möta de skickliga spelarna som är kvar. Så utvecklarna börjar göra konstanta ombalansering för att försöka rädda situationen, vilket får många som är kvar att tröttna, sen kom fuskare som fick resterande att tröttna.
min upplevelse av de hela iaf