Laga mat som en Witcher

Robot
Laga mat som en Witcher

Häxkarlarnas officiella kokbok släpps i oktober. Men vilka recept kommer att ingå?

#kokbok, #the-witcher


Medlem

Jag gillade Fallout-kokboken, men denna låter inte lika intressant. Kan inte minnas någon mat från spelet som lät särskilt aptitretande


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ser fram emot lite mumsiga lunchlådor nu, så när kollegorna frågar vad man har med sig så blir de ju lattjo samtalsämnen

phi
Medlem

Jag tar en Nattbakad Alghoul från Vizimakyrkogården med löskokta Strigatestiklar, Ignirostade rotsaker och Sewantsvampsås. Ett glas Côte-de-Blessure till det.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag gillade Fallout-kokboken, men denna låter inte lika intressant. Kan inte minnas någon mat från spelet som lät särskilt aptitretande

Innan fallout-kokboken, mindes du något på riktigt aptitretande från Falloutspelen? ._.

Gnällkuk
Skrivet av Dunder:

Jag gillade Fallout-kokboken, men denna låter inte lika intressant. Kan inte minnas någon mat från spelet som lät särskilt aptitretande

En av mina närmsta vänner fyllde 40 tidigare i år så blev en Nikka-whiskey och den boken eftersom han är ett stort Fallout-fan. Imponerad över kvalitén på den ändå, bilderna på hemsidan gav nästan ett sämre intryck än varan i sig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har Game of Thrones och World of Warcraft kokböckerna, men har aldrig testat något av recepten.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Velens nationalrätt är ju inte särskilt svårlagad...

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Cordayne:

Innan fallout-kokboken, mindes du något på riktigt aptitretande från Falloutspelen? ._.

Give me some of that Bloatfly meat mhmmm

Medlem
Skrivet av Cordayne:

Innan fallout-kokboken, mindes du något på riktigt aptitretande från Falloutspelen? ._.

Ooh ja, mängder. Munnen börjar vattnas bara man tänker tillbaka på alla mystiska köttsorter som grillades

Skrivet av trickeh2k:

En av mina närmsta vänner fyllde 40 tidigare i år så blev en Nikka-whiskey och den boken eftersom han är ett stort Fallout-fan. Imponerad över kvalitén på den ändå, bilderna på hemsidan gav nästan ett sämre intryck än varan i sig.

Ja, kvalitén är faktiskt oväntat hög för en "gaming-produkt".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Tor
Medlem

Klockren julklapp till frugan. Brukar förse henne med en nördkokbok om året minst 😃

Skrivet av trickeh2k:

En av mina närmsta vänner fyllde 40 tidigare i år så blev en Nikka-whiskey och den boken eftersom han är ett stort Fallout-fan. Imponerad över kvalitén på den ändå, bilderna på hemsidan gav nästan ett sämre intryck än varan i sig.

Finns många nördkokböcker av förvånansvärt hög kvalitet. Elder Scrolls och båda WoW-kokböckerna är till exempel också fina (och har faktiskt inte så dumma recept)

Skrivet av Json_81:

Har Game of Thrones och World of Warcraft kokböckerna, men har aldrig testat något av recepten.

Finns en del godbitar i WoW-kokboken som jag och frugan har testat.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Catoblepas-kött kanske skulle vara intressant?

Behövs visserligen inget recept för det. Mest svårt att få tag på det!

Princessan Addas favorit 🙂


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Chefredaktör

Jag ser framför mig ett matlagningsprogram i 80 avsnitt där Jocke lagar ett recept per program!

1
Skriv svar