Samarbetsläget till Halo Infinite kan komma i augusti

Robot
Samarbetsläget till Halo Infinite kan komma i augusti

343 Industries har delat med sig av en ny roadmap.

#343-industries, #Halo-infinite


Medlem

Tröttnade efter bara nån månad då spelet blev så repetivt tyvärr och att det ska tar år att få ut nytt innehåll begriper jag inte.

Medlem

Kan tyvärr inte försvara det här längre. Microsoft har verkligen sabbat det här. Mars eller April hade varit en bra mycket bättre tillfälle att släppa Halo Infinite. The Suits förstörde verkligen Halo brand precis som EA har gjort med Battlefield. Nää. Gör om, gör rätt Microsoft.

Medlem

343 Industries fångar aldrig Halo-magin, och dem verkar pilla navelludd än att optimera Halo: Infinite till PC, och jobba med QOL-uppdateringar.

Har gett upp på Halo så länge 343-Industries står som utvecklare av det.

Medlem

Är inte lika negativ mot "nya" Halo som ovanstående, tycker det är bra, har haft skit kul när jag har spelat men håller med om att spelet borde ha stått i ugnen ett tag till. Lite för få multiplayer banor och skit skumt att co-op inte inkluderats från början. Hade inte haft något emot om spelet hade kommit till julen 2022 istället. Samma gäller Cyberpunk, hade gärna väntat (vilket jag fortfarande gör då jag inte har köpt det ännu pga allt jag hört). Att man ska pressa ut halvfärdiga spel är ingen höjdare. Livet är långt (halv långt iaf) och det finns gott om spel så varför stressa! Är lite allergisk mot fort ska det gå helst igår mentaliteten.

Medlem
Skrivet av TheRob:

343 Industries fångar aldrig Halo-magin, och dem verkar pilla navelludd än att optimera Halo: Infinite till PC, och jobba med QOL-uppdateringar.

Har gett upp på Halo så länge 343-Industries står som utvecklare av det.

Att säga att dom aldrig fångat Halo-magin är ju lite av en lögn. Det gjorde dom definitivt med infinit, det ända som var synd är att det hade vart roligare från starten med mer modes och banor. (sen att dom borde fått tiden att få klart coop och forge såklart )

Medlem

Förstår inte riktigt kritiken med kampanjdelen av Halo Infinite. Tycker den är den klart bästa hittills, särskilt open world delarna. Gillade verkligen original triologin. Men ban- och fiende designen var väldigt ojämn. Vissa banor och fiender var väldigt tråkiga. Dessa element känns jämnare i de nya spelen. Exempelvis var The Flood oftast rätt trista att slåss mot. Men smaken är ju så klart olika.
Att co-op dröjer gör inte så mycket tycker jag. SP och co-op är så olika upplevelser så man vill spela båda och könns bra med en paus emellan så man inte tröttnar. Finns ju mycket annat att spela också. Microsoft vill väl dra it lite på det så att folk fortsätter prenumerera på Gamepass. Har inte kört så mycket pvp så att jag kan bedöma hur pass bra det läget är men här förstår jag kritiken mer. Släpps inte nytt material till detta läge så finns det ju risk för att folk tröttar och går vidare.

1
Skriv svar