Vad kan du om Xbox?

Robot
Vad kan du om Xbox?

Har du stenkoll på Xbox? Testa dina kunskaper i veckans quiz!


Medlem

#Xboxfanboi


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
It's not a lake, it's an ocean

8/10.

Skyller på slarv!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Har bara ägt krysslådor ändå 6/10, usch så dåligt 😅


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Inte dåligt för en PC-spelare! Min sambo är dock ett Xbox-fan (och Playstation- och Nintendo-fan). Och vi kollade på den mycket intressanta dokumentären på YouTube om Xbox:s historia för några månader sedan. Se nedan.

Medlem
Medlem

Bättre än jag hade trott^^

Medlem
Medlem

Missade hdd storlek på första generationen. Illa


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

8. Helt okej.

Medlem

Missade på en jag inte tänkte mig för, men 9/10 är ok


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Kunde inte komma ihåg om det var generation 6 eller 7 men annars gick det ju bra.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rätt lätt, utöver frågan kring generation

Medlem

_________________________________________________________________________
Perkele... Gick sådär... Måste bikta mig även. Jag fuskade på 1 fråga. Första gången jag fuskar i dessa quizz. Jag hade en Xbox kontroll liggandes i soffan som jag sneglade på. hehe..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Ambassadör
Xbox

Kanske inte helt oväntat.. Kunde faktiskt inte svaret på första frågan så det chansades på det lägsta hehe.


signatur

Jump in.

Medlem

Oj trodde aldrig jag skulle få så många rätt

Medlem

signatur

I drank what?

Gnällkuk

Ojdå


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Inte så illa då jag bara spelat en gång på original-Xboxen och en gång på Xbox One.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem
XBOX genom tiderna

Inte så tokigt, med tanke på att jag enbart äger en XBox 360, som mest inhandlades för att kunna spela ishockey.

Kul Quiz.

Medlem

Snopet, gjorde en tankevurpa på kinekt-frågan och tänkte på one som ju kom med den. Men så klart original-kinekt gick ju att köpa till 360.

12
Skriv svar