Nazralath: The Fallen World är mörk fantasy, inspirerat av Planescape och Dark Souls

Robot
Nazralath: The Fallen World är mörk fantasy, inspirerat av Planescape och Dark Souls

Snygg trailer släppt, inget för vårrusiga kaniner!

#Nazralath-The-Fallen-World, #trailer


Medlem

Dark Souls inspirerat? Have my money! Kan inte få nog av Soulsbornespel.


signatur
Medlem

Kul att Papa Emeritus har en cameo.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Dark Souls inspirerat? Have my money! Kan inte få nog av Soulsbornespel.

Hej! Utvecklare här, det är inte ett souls-like spel. Vi ser det mer som ett CRPG i 3rd person. Inspirationen av Dark Souls är mer i form av tonen av spelet.

Medlem
Skrivet av lerb:

Kul med utvecklare i kommentarsfältet Hur länge har spelet varit under utveckling om det är OK att jag frågar?

Absolut! Spelet har vart i utveckling sen Augusti 2020.

Medlem

Ser intressant ut, när siktar ni på release?

Medlem
Skrivet av Smerof:

Ser intressant ut, när siktar ni på release?

Inget spikat i sten, är det kliché att säga "När det är klart"?

Medlem
Skrivet av Partyprime:

Inget spikat i sten, är det kliché att säga "När det är klart"?

Absolut inte 😅 blir oftast bättre spel om dom görs helt färdigt före dom släpps. Finns många bra exempel på spel som är totalt kaos pga tidiga släpp!

Medlem

när man va liten bidrog ofta manualen till spel med att egga ens fantasi baserat på konceptbilder, som gjorde det faktiska spelet bättre för att man föreställde sig hur världen och en själv såg ut och verkade. det slog mig när jag såg den här videon att det kändes som att sväva runt i en sådan inre vision av "coola bilder".

tur att man bär svärd, så man kan skära sig fram genom den täta stämningen


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Snyggt!
Det är iaf ett jävla geni som satt ljud/musik till trailern, helvete vad coolt/bra!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av Partyprime:

Hej! Utvecklare här, det är inte ett souls-like spel. Vi ser det mer som ett CRPG i 3rd person. Inspirationen av Dark Souls är mer i form av tonen av spelet.

Låter som min typ av spel! Jag har bara spelat Elden Ring i Dark Souls-andan, och jag åker på ordentligt med smörj. Detta ser vi fram emot :)!

Medlem

Verkar riktigt lovande. Jag är peppad.

Medlem

Tack för alla fina ord, vi var nervösa som fan när vi släppte trailern men alla fina ord värmer ♥️

Medlem

Gillar den mörka stämningen i trailern, skulle passa perfekt som en dödsmetal-video.

Medlem
Skrivet av Schploff:

Gillar den mörka stämningen i trailern, skulle passa perfekt som en dödsmetal-video.

Finns en video på Youtube som någon la upp med Meshuggah i bakgrunden, så du är inte ensam 😄

Medlem
Skrivet av Partyprime:

Finns en video på Youtube som någon la upp med Meshuggah i bakgrunden, så du är inte ensam 😄

Ha! Fan vad coolt <3


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar