Mobilspelet Warcraft Arclight Rumble avtäckt

Robot
Mobilspelet Warcraft Arclight Rumble avtäckt
Medlem

Att från o varit ett av de främsta spelföretagen som vart omtyckt av nästan alla PC-spelare till att bli ett mobilspels företag, det är sjukt. Dom tjänar säkert bra med pengar men shit vad dom har sjunkit i mina ögon.

Medlem

Warcraft Adventures!

Tekniskt sett är det ett helt nytt Warcraft-spel eftersom det inte har släppts officiellt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hade kunnat sätta pengar på att det blir cash grab deluxe.

Medlem

Haha lite nyfiken är man ju, men kommer man spela det, svårt tro det


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Älskar Warcraft och försöker just nu sätta mig in i retail Wow men helskotta vad tråkigt det är. Plöjer igenom alla mobs och min mana går knappt ner. Fan ta Blizzard som har förstört en av mina absoluta favoritspel 😕
Har knappt någon tro på att detta mobilspel kommer bli någon större höjdare

Medlem

Första huset bygger du på 5 sekunder... Nästa efter 30 sekunder, sen efter 5 minuter osv. Kommer bli gör-sköj! Men man kan säkert betala för att göra det roligt dock

Medlem

Om de bara kunde se till att lägga ner wow och göra ett renodlat WC rts igen.. behöver inte ens lägger ner wow. Bara gör ett nytt till pc.

Skribent
Skrivet av Broshimitsu:

Warcraft Adventures!
https://static.wikia.nocookie.net/wowpedia/images/a/a8/Waradv...

Tekniskt sett är det ett helt nytt Warcraft-spel eftersom det inte har släppts officiellt.

Med tanke på att spelet i princip hann bli färdigt så skulle det krävas väldigt liten energi för dem att släppa det. Dessutom skulle det passa bra på mobila plattformar. Nu tror jag det är något helt annat, men jag hade i alla fall inte tackat nej till det. Historian är ju canon också i Warcraft-världen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är inget för mobilspel överhuvudtaget och spelar aldrig på mobilen, men gör dom ett intressant tidsfördriv med samma kvalité likt Hearthstone, som även är anpassat/funkar för/på PC, kanske jag spanar in det.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Warcraft autochess snälla!

Medlem

Tja, det är ungefär 5% hoppfull spänning och 95% förväntat fiasko och förnedring av ett en gång i tiden älskat varumärke. Snälla överraska mig nu, snälla...

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Med tanke på att spelet i princip hann bli färdigt så skulle det krävas väldigt liten energi för dem att släppa det. Dessutom skulle det passa bra på mobila plattformar. Nu tror jag det är något helt annat, men jag hade i alla fall inte tackat nej till det. Historian är ju canon också i Warcraft-världen.

Med tanke på att hela spelet finns ute och går att få tag på och går att spela igenom (Jag har det installerat och spelat igenom för länge sedan) så är det ju steget över "princip hann bli färdigt"
Men visst, det blev ju aldrig släppt. Var väl lite rough-around-the-edges men ändå helt ok spel.

Medlem
Skrivet av boba-fett:

Älskar Warcraft och försöker just nu sätta mig in i retail Wow men helskotta vad tråkigt det är. Plöjer igenom alla mobs och min mana går knappt ner. Fan ta Blizzard som har förstört en av mina absoluta favoritspel 😕
Har knappt något tro på att detta mobilspel kommer bli någon större höjdare

Håller lite med, men det svåra är inte levelling längre. Vill du har svårt content så finns det med.
Och Classic finns ju också.

Medlem

Jag har inget emot något casual spel med Warceaft tema för att vara ärlig. Har spelat Clash of Clans, Clash Royale, Idle Heroes, Epic 7 och massa andra, så är det skönt att i vissa dagar där man inte hinner spela något att kunna spela något i 5 minuter.

Ja, alla spelen lider av P2W mer eller mindre, men jag har kunnat ha kul i samtliga utan att spendera något öht.

Skulle Warcraft spelet bli som Clash of Clans så kommer jag spela och testa det. Tror inte det kommer bli en topp-säljare, men kan vara roligt tidsfördriv tills något annat fångar mitt intresse

Medlem

Ska bli intressant att se vad det blir av det hela.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Jag har ett blizzard konto med lite spel på, men har glömt lösen och allt. Kontakta suport med bild på legitimation å allt men inget svar. Antar det är såhär framtiden kan se ut när man glömt sina konton och ingen hjälp går att få. Spelsamlingar bara försvinner..

Medlem
Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Jag har ett blizzard konto med lite spel på, men har glömt lösen och allt. Kontakta suport med bild på legitimation å allt men inget svar. Antar det är såhär framtiden kan se ut när man glömt sina konton och ingen hjälp går att få. Spelsamlingar bara försvinner..

Både Steam och Blizzard har varit riktigt sjysta när det kommit till sånt för min del så du får vänta och se. Ringa till Sony var något annat, de behandlade mig nästan som en kriminell.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Det här verkar ju lika upphetsande som att bada naken i kall filmjölk. Kanske roar det någon, men jag står mer än gärna över.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Åååh herre gud!!! Om man tyckte Diablo immortal såg illa ut, så verkar det 10000 gånger bättren det här!!!
Asså va fan? Försöker de medvetet ta död på Warcraft??

Medlem

Ser otroligt dåligt ut. Dom kommer tjäna så mycket pengar på detta. Små mobil spel drar generellt in mer pengar än stora AAA spel nuförtiden.

Avstängd

Ok, ett strategispel med retrografik. Går ju att spela.

Medlem

Lite komiskt att Asmongold har nästan sju gånger så många tittare som Blizzard:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Veonz:

Ser otroligt dåligt ut. Dom kommer tjäna så mycket pengar på detta.

Mer än vad de förmodligen gör på PC-spelarna.

Medlem

Nja, det här är nog inriktat till en helt annan publik. Inget fel i det men det känns mest som att man bara använder varumärket "Warcraft" i det här sammanhanget.

Medlem

Va svårt att se denna video det va så "tramsig presentation" att jag nästan stängde av. Spelet kanske blir kul vi får se, går alltid testa gratis antar jag.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Mer än vad de förmodligen gör på PC-spelarna.

Med tanke på kvaliteten på deras senaste PC-alster i Warcraft-universumet (exkluderat den sjuttioelfte WoW-expansionen) så är det väl förvisso inte så konstigt att folk inte springer ur huse och köper det i parti och minut?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag vart besviken. Jag ville ha ett base building spel med Warcraft tema. Det här såg ut som Clash Royale klon, fast tråkigare?

Jag kommer testa, men jag har riktigt låga förväntningar.

Skriv svar