Över 3 000 jobbar just nu med Call of Duty, avslöjar Activision
Vad gör alla de 3000 då? Är ju samma spel som släpps varje år
Och vad gör alla haters med sin tid? Är ju samma kommentar varje år
Vad gör alla de 3000 då? Är ju samma spel som släpps varje år
1 kopierar kod från förra CoD och resterande 2999 gör skins.
Och vad gör alla fanboys? Köper samma cod varje år.
Hater? Är bara realistisk. Men är du nöjd med samma mjölk varje år så varsågod 🙃
Om så många jobbar så kan väl det betyda att det blir ett bra i år?
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Hater? Är bara realistisk. Men är du nöjd med samma mjölk varje år så varsågod 🙃
Det är verkligen inte samma varje år. Det kanske ser så ut för dom som inte spelar det.
Men skillnaden mellan MW19, Cold War och Vanguard är stor. Väldigt stor. Då är det multiplayer som jag syftar på och som majoriteten spelar.
Det är verkligen inte samma varje år. Det kanske ser så ut för dom som inte spelar det.
Men skillnaden mellan MW19, Cold War och Vanguard är stor. Väldigt stor. Då är det multiplayer som jag syftar på och som majoriteten spelar.
Dom är väldigt lika tycker jag personligen, då alla tre är skit
En ordentlig grafikmotor nu kanske ? Den var varit skräp under 15 är nu.
När märks det?
Har inte spelat Vanguard men varken Cold war eller mw2019 tyckte jag var fula i alla fall.
Alla haters kritiserar utvecklarna för att dom behöver 3000 utvecklare för att göra samma spel om och om igen. Snacka om att arbeta ineffektivt.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Larvar ni här inne på skoj? För det är rätt uppenbart att det krävs flera studior som arbetar samtidigt med olika delar i serien för att kunna släppa ett spel varje år. De håller dessutom fortfarande hög kvalitet (aldrig totala haveri) för att släppas så ofta. Därav så många utvecklare.
Alltså det är ju inte 3000 personer som jobbar på samma spel. Utan på hela franchiset inkl det nya som släpps näst. Men kan tänka mig att dom är nånstans mellan 300-500 personer på det. Dom har säkert ett team som jobbar med nästkommande del dessutom, film, pr, ja vad vet jag vad dom har i bakfickan.
1# FZ Troll
Hade någon betydligt ändrat min mjölk som jag druckit i snart 45 år hade jag blivit fly förbannad. Tröttnar jag på mjölk så dricker jag helt enkelt något annat en stund, men jag börjar inte klaga på att mjölk aldrig ändras för det finns uppenbart många andra som fortfarande gillar det.
(Och ja, jag inser att du menade ”samma mjölkning vare år” 🙃)
Jag tycker om mjölken jag köper på coop och ser gärna att den är likadan varje år.