Spekulera - Vilket spel blir höstens stora snackis?
Jag kan ju bara önska att Silksong dyker upp.
Verkligen! Varit så jäkla tyst om det så man undrar hur det egentligen går för dom? Ingen ny trailer eller riktiga nyheter sedan februari 2019.
Har dom kanske tagit sig vatten över huvudet(för ambitiöst för deras lilla studio)? Vi får väl se, håller tummarna att det blir lika mästerligt som Hollow Knight, vilket jag tror det blir.
The more I practice, the luckier I get.
Vet inte... Känns som det är rätt lite på gång?
Kanske Cyberpunk expansion om nån sån är på gång... Vilket det enligt uppgift ska vara?
Annars tror jag inte vi får reda på vad höstens stora snackis kommer att bli förns runt E3-tider.. Vilket bör vara relativt snart?
subterranean homesick alien
Är väldigt nöjd som det ser ut just nu. Drunknar i spel.... Men hoppas verkligen att Little devil inside kommer snart. Och nästa GoW känns som ett bra spel i höst. Kommer också att spela Splatoon 3 i höst och många fler spel. Så det skulle vara rätt skönt med några månader med nästan inga nya titlar.
Är väldigt nöjd som det ser ut just nu. Drunknar i spel.... Men hoppas verkligen att Little devil inside kommer snart. Och nästa GoW känns som ett bra spel i höst. Kommer också att spela Splatoon 3 i höst och många fler spel. Så det skulle vara rätt skönt med några månader med nästan inga nya titlar.
Splatoon 3 är ju ett megasläpp, ska bli jäkligt kul. Många som ser fram emot detta, 2an har sålt 14 miljoner ex om jag minns rätt.
Nåt som vi får se som en överraskning på E3 som inte blir av.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Jag kan ju bara önska att Silksong dyker upp.
Ja oj vilket spel det kommer bli. Håller tummarna på att det släpps så det inte hamnar i developer hell, det hade varit tragiskt.
Efter Starfields försening tycker jag inget stort bra är på G, förutom God ov War så klart (men personligen längtar jag aldrig till spel som är korta äventyr som är över på 15-20 timmar. De spel jag verkligen bryr mig om och längtar efter ska ge minst 100 timmars njutning ☺️ ).
Elden Ring var mästerverk som överträffade alla förväntningar men det är ett extremt svagt spelår i övrigt.
Memento Mori
Callisto Protocol såklart, ytterst sällan vi får AAA inom skräck-genren eller än mer inom mörk sci-fic.
Tror nog allt att hjärnorna bakom Dead Space kan lyckas igen. Lyssnar man på bland annat Glen inser man hur mycket de brann för temat och det projektet, och han har ju länge hintat om att förhoppningsvis få återkomma till liknande spel/tema som Dead Space.