Spekulera - Vilket spel blir höstens stora snackis?

Robot
Spekulera - Vilket spel blir höstens stora snackis?

Istället för försenade Starfield.

#diskutera, #redfall, #starfield


Medlem

För mig är det inget specifikt spel utan min Steam deck som kommer gå het i höst. Jag och frugan ska ta och införskaffa Tiny Tina så fort det släpps på steam.

Medlem

God of War Ragnarök

Medlem

Bonelab... kommer bli Goty


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

CFW
Medlem

Jag hoppas på Ghost of Tsushima till PC, det vore en höjdare och kanske att den hinns annonseras med kort varsel till släpp.

Medlem

Forza motorsport till hösten vore ju gött...

Medlem

God of war eller nya harry potter spelet gissar jag på.

Medlem

Hoppas Hoppas .. Dirt Rally 3.0 utanonseras........

Medlem

Grisvårtan lätt, om nu inte det blir försenat med.

Skribent

Jag håller tummarna för att Hogwarts Legacy släpps och att det blir lika mysigt som jag hoppas.

Medlem

Rimworld. Det är alla årstiders snackis.

Medlem

Xenoblade Chronicles 3!

Medlem

Troligen inte GTA, det borde bli nästa år. Men personligen kanske man får reda på något om Civ 7, men ja, det kan vara ett år bort med för info om det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

God of War, inget annat är i närheten

Medlem

Jag kan ju bara önska att Silksong dyker upp.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag kan ju bara önska att Silksong dyker upp.

Verkligen! Varit så jäkla tyst om det så man undrar hur det egentligen går för dom? Ingen ny trailer eller riktiga nyheter sedan februari 2019.

Har dom kanske tagit sig vatten över huvudet(för ambitiöst för deras lilla studio)? Vi får väl se, håller tummarna att det blir lika mästerligt som Hollow Knight, vilket jag tror det blir.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Förutom GOW2, så tror jag på ett surprise släpp av Last of us Remake.
Harry Potter hoppas jag blir bra, men har lite flopp-känsla på den.

Medlem

Vet inte... Känns som det är rätt lite på gång?

Kanske Cyberpunk expansion om nån sån är på gång... Vilket det enligt uppgift ska vara?

Annars tror jag inte vi får reda på vad höstens stora snackis kommer att bli förns runt E3-tider.. Vilket bör vara relativt snart?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Är väldigt nöjd som det ser ut just nu. Drunknar i spel.... Men hoppas verkligen att Little devil inside kommer snart. Och nästa GoW känns som ett bra spel i höst. Kommer också att spela Splatoon 3 i höst och många fler spel. Så det skulle vara rätt skönt med några månader med nästan inga nya titlar.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är väldigt nöjd som det ser ut just nu. Drunknar i spel.... Men hoppas verkligen att Little devil inside kommer snart. Och nästa GoW känns som ett bra spel i höst. Kommer också att spela Splatoon 3 i höst och många fler spel. Så det skulle vara rätt skönt med några månader med nästan inga nya titlar.

Splatoon 3 är ju ett megasläpp, ska bli jäkligt kul. Många som ser fram emot detta, 2an har sålt 14 miljoner ex om jag minns rätt.

Medlem

Nåt som vi får se som en överraskning på E3 som inte blir av.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag kan ju bara önska att Silksong dyker upp.

Ja oj vilket spel det kommer bli. Håller tummarna på att det släpps så det inte hamnar i developer hell, det hade varit tragiskt.

Medlem

Efter Starfields försening tycker jag inget stort bra är på G, förutom God ov War så klart (men personligen längtar jag aldrig till spel som är korta äventyr som är över på 15-20 timmar. De spel jag verkligen bryr mig om och längtar efter ska ge minst 100 timmars njutning ☺️ ).

Elden Ring var mästerverk som överträffade alla förväntningar men det är ett extremt svagt spelår i övrigt.


signatur

Memento Mori

Medlem

Nightingale Q4 2022.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

Callisto Protocol såklart, ytterst sällan vi får AAA inom skräck-genren eller än mer inom mörk sci-fic.

Tror nog allt att hjärnorna bakom Dead Space kan lyckas igen. Lyssnar man på bland annat Glen inser man hur mycket de brann för temat och det projektet, och han har ju länge hintat om att förhoppningsvis få återkomma till liknande spel/tema som Dead Space.

1
Skriv svar