Diskutera: Du är Rockstar-chef - vad blir nästa spel?

En slags blandning utav Trespasser, Jurassic park och Red Dead de hade varit något.

Medlem

Nytt IP med lite av gta/rdr fast ute i rymden. Men ändå göra det nytt och fräscht ta inte bara copy paste av dom andra gamla spelen och ingen cyberpunk utan mer mass effect hållet. Bra story och multiplayer online så som gta online, med ofc FiveM möjligheter så RP kan blomstra.

Medlem
Medlem

Chefen går ju efter det som ger mest pengar för minst arbete, så det blir lite mer content till GTAV Online och Read Dead online, lite dyrare "micro"transactions, osv. Snabbare häst kanske.

Medlem

GTA fast på medeltiden.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Hade jag varit rockstar och haft hur mycket pengar som helst hade jag gett pengarna till ett annat företag som gör spel jag har mer intresse av, som Bethesda.

Medlem

De hade kunnat göra en stad i framtiden typ Futurama blir Gta, men om de får till en kul story av det är frågan.

Kanske bättre att ta säkrare kort med en nutida stad men galet bra story bara.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag skulle satsa på mer bordtennis. Sen köpa Fifa-licensen och satsa på fotboll

Grand Theft FIFA - Bli den med korrupta pampen! Muta u-länder, köp sex av mindreåriga och förlägg VM i odemokratiska länder!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Fragtjuv

GTA6 lanseras sommaren 2023 och sen kommer
Bully 2 sommaren 2025.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av rmpyro:

GTA fast på medeltiden.

rustler?

Medlem

Hade också kört på ett nytt table tennis.
Men nu finns ju eleven så då får det bli GTA Norrland 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

Ett nytt GTA med enorm karta och allt vad det innebär, fast med en avancerad fysikmotor och aldrig tidigare skådad destruction (tänk er kunna gå in i och/eller rasera varenda byggnad!)

Medlem

Max Payne 4 utan tvekan först och främst.
Sedan GTA 6
Efter det Rdr3.

Medlem

GTA Time Travel

"AGENT".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

GTA4 II


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ett RDR/GTA som utspelar sig i USA under skiftet 1910-20-tal och bildar lite mer av en brygga mellan Red dead och GTA-spelen. Huvudpersonen är veteran från WWI. Storyn är ganska mörk, med vältajmad humor och satir men utan att det övergår till att blir mer trams-löjligt.

Medlem

Grand theft Covert Action. Istället för diverse gangsters så varför inte spioner? Res till olika länder och gör missions här och där. Teknikprylar att samla på, safehouses, ta kontakt med dissidenter, Insiders. försök vända den politiska utvecklingen. Bryt dig in, avlyssna och förfölj med bilar, precis som i originalet, fast med 2020 års 3D grafik och en storyline där dina val spelar roll. Offline och Online helt transparant med samma karaktärer.

Medlem

Dom kommer att satsa 99% på GtaVI och sen Online. Som dom sagt tidigare så förstår man att GtaVI Online är uppbyggt från grunden för att överleva så länge som möjligt. Bye bye GtaVI story dlc och bye bye GTAVII på väldigt länge och bye bye allt annat från Rockstar. Tyvärr så har GtaV online dödat företaget som det såg ut förut.

Medlem

Ett strategiskt kungaspel med kaffeflickor som utspelar sig i Stockholm. Gärna med älgjakt i förskingringen där det går att vända blad. Spelet bör innehålla två fraktioner, rojalister och republikaner. Detta skall utspelas i realtid. Kan bli något av ett nytt Stockholms blodbad.

Medlem
Skrivet av Kapten schimpans:

En slags blandning utav Trespasser, Jurassic park och Red Dead de hade varit något.

Tell me more 😍

Medlem

Jag hade gett tillbaka Max Payne till Remedy. Sen hade det blivit ett GTA där man skippade de kriminella huvudpersonerna och satsade på att få vara polis i någon new York inspirerad stad under sena 70-80 talet.

Parallellt skulle ett nytt och påkostat Bully utvecklas.

Medlem

Alien isolation 2 vr
Vampire blood lines 2 vr

Medlem

GTA: Gay Tonys Encore (2nd coming?)
Bully - The Next generation (Eller bara för titeln: Bully meets Buffy - Love ensures)
L.A. Noire: The golden era
Midnight Club: Burnout (köp Burnout-licensen och kör hårt)
GTA Vampires (Med vampyrer Bloodlines style, zombies, varulvar och en jäkla mumie någonstans och Brendan Fraser som bankar skiten ur den)

Medlem
Medlem

Nästa spel blir samma spel som dom gjort om och om igen dom senaste 20 åren, fast med bättre grafik en marginellt större karta.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Shodan:

Alien isolation 2 vr
Vampire blood lines 2 vr

Spelat första i vr?

Medlem

World of Gtacraft

Medlem

Nåt nytt IP som inte är gta men liknar GTA på många sätt eller kanske ett miljardvärdt Red dead Redemption 3

123
Skriv svar