Majoriteten av CDPR jobbar nu på Cyberpunk 2077-expansionen

Robot
Majoriteten av CDPR jobbar nu på Cyberpunk 2077-expansionen

Och det nya Witcher-spelet befinner sig i förproduktion.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077, #The-witcher


Medlem

Härligt! Ser fram emot att få spela igenom en ny story i spelet.

Medlem

Fredagen börjar bra!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Tröttnade på spelet tyvärr. Jag har en sjukdom att jag måste plocka varenda liten punkt på kartan och spel med så plottriga kartor och små saker att göra överallt för det bara att känna som man åker punkt A till B osv i all evighet.

Medlem

Blir intressant att se hur de skall få en expansion att fungera med de kassa sluten som de har i spelet.

Medlem

De borde släppa expansionen gratis som kompensation, för allt strul med huvudspelet.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Tröttnade på spelet tyvärr.

Tröttnade också, någon gång under 2021, och känner nu noll sug efter att gå tillbaka. Synd för detta var ett spel jag verkligen såg fram emot och jag var villig att ge det fler chanser efter det första dåliga intrycket.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Nu tänker jag istället att har man PS4-versionen så vore det väl kul att testa om ytterligare några år helt utan några patchar, bara som det kom på skiva alltså, bara för buggarnas skull. Som att se en gammal B-film som är så dåligt gjord att det blir kul liksom.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Lär köpa och spela det om några år när det finns en Definitive edition eller vad det brukar kallas, där allt extra content finns med. Precis så som jag gjorde med The Witcher 3. Då lär alla - eller de flesta -buggar också vara fixade. Och jag hunnit köpa en fetare rigg.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Blir intressant att se hur de skall få en expansion att fungera med de kassa sluten som de har i spelet.

Oj ja dlcna som kommer behöver inte ha något med sluten i spelet att göra. Blir inte jätte förvånad om något av som utspelar sig innan själva spelet. Och med några av huvudkaraktärerna i spelet. Sånt är väldigt vanligt.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Tröttnade på spelet tyvärr. Jag har en sjukdom att jag måste plocka varenda liten punkt på kartan och spel med så plottriga kartor och små saker att göra överallt för det bara att känna som man åker punkt A till B osv i all evighet.

Stort fan av W3 och det spelade jag med alla punkter omarkerade på kartan. Förstår inte varför majoriteten verkar ha alla intressepunkter påslagna på kartan från start för det är mycket roligare att spela en öppen värld när man får upptäcka/hitta dem på egen hand. Man missar en del av dem men det blir en helt annan känsla i spelet än att bara plocka punkter. Har inte köpt Cyberpunk ännu och är fortfarande osäker på om jag skall skall spela det eller ej...

Medlem

Inte för att vara den men varför fixar dom inte grundspelet först? TW3 fick också betydligt bättre mottagande än CP2077 så mer resurser på kommande next-gen versionen av TW3 hade nog troligen uppskattats mera. TW3 är förvisso inte helt buggfritt heller men tog mig i alla fall igenom spelet utan att bli uttråkad. Expansionerna hade också många roliga side-quests.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har inte testat än, väntar nog några år till.

Medlem

Så kort sagt, de har totalt misslyckats med sin after-release schedule av Cyberpunk också?

Medlem

Hade hoppats på att de patchat in bättre origins och lite mer liv i spelet innan expansionerna. Skulle även vilja ha lite mer av uppbyggnad av karriären i act 1 innan allt går åt helvete. Trots denna skepsis blir jag pepp på nyheten.

Allmän fråga:
-har de fixat crafting och det sketna inventoryt än?

Medlem

Ush, överhypat spel helt klart.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Hade hoppats på att de patchat in bättre origins och lite mer liv i spelet innan expansionerna. Skulle även vilja ha lite mer av uppbyggnad av karriären i act 1 innan allt går åt helvete. Trots denna skepsis blir jag pepp på nyheten.

Allmän fråga:
-har de fixat crafting och det sketna inventoryt än?

Nix.

Medlem

Najs. Spelat det från dag 1 utan några som helst problem på Xbox. Ett tungt spel med atmosfär och intressanta karaktärer.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar