Xcom-lika Marvel's Midnight Suns kan komma att släppas i oktober

Robot
Xcom-lika Marvel's Midnight Suns kan komma att släppas i oktober

Bilder läcker, plockas snabbt ner.


Medlem

Blir det ett Xcom-lite version (Typ Gears Tactics eller Chaos Gate: Daemonhunter), eller kommer det bli lite mer åt X-com (typ Phoenix Point) hållet?
Jag är lite uttråkad på alla nya "xcom lite"-versioner som dykt upp, tycker basbyggande och forskande ihop med ekonomi/resurser gör Xcom spelen så mycket roligare.

Medlem

Saknar spel som är åt Xcom 2-hållet. Basbyggande tillsammans med uppdrag och squad-bygge.

Kan det här bli ett sådant?

Skribent
Skrivet av Miindz:

Saknar spel som är åt Xcom 2-hållet. Basbyggande tillsammans med uppdrag och squad-bygge.

Kan det här bli ett sådant?

Forskning och någon form av basbyggande måste nästan xcom ha. Till och med Interceptor och spinoff-delarna har ju det. Så jag gissar att det blir något av det i detta fall också.

...hoppas...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Detta är ju bara ett kortspel med animationer. Hoppades på XCOM marvel, men fick Magic The Gathering Marvel. :/


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Miindz:

Saknar spel som är åt Xcom 2-hållet. Basbyggande tillsammans med uppdrag och squad-bygge.

Kan det här bli ett sådant?

Kan rekommendera Warhammer 40k Chaos gate.
Är riktigt fast vid det. Men det är lite svårare.
Klarade av Xcom på legendary, men normal läge på warhammer fick mig lite skitnödig när man kommer till ett riktigt grötigt story mission och man ska bara överleva.

Och tyvärr verkar det som att man bara kan ha 4 grey knights ute åt gången.
Men det finns bas bygge och squad bygge på samma nivå som Xcom.
Och jag älskar att basen är ett ordentligt skepp som man åker runt i en sector i rymden med.

Rekomenderar. Och jag hoppas på mods och massa dlc.


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Detta är ju bara ett kortspel med animationer. Hoppades på XCOM marvel, men fick Magic The Gathering Marvel. :/

Se på fan. Trodde videon var gammal och därför brydde jag mig inte om den.
Men din kommentar fick mig att öppna ögonen och således blev jag lika besviken.
Usch.
Man får köra igenom XCOM 1-2 istället då vid tillfälle för att trösta sig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar