Summer Game Fest kommer främst visa redan kända titlar

Robot
Summer Game Fest kommer främst visa redan kända titlar

“Ha inte allt för höga förväntningar”, säger Geoff Keighley.


Medlem

Ere alltså på torsdag, kl 19 svensk tid?


signatur

Memento Mori

Medlem

Med det sagt så förväntar jag mig Bloodborne 2, Bloodborne PC Remake, The Elder Scrolls 6 Trailer/2022 release, MineCraft 2 och Zelda OoT Remake.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Ere alltså på torsdag, kl 19 svensk tid?

Yes!

Geeks Gaming

Bra. Vill inte se trailers för ett spel som inte släpps på 3-4 år.

Medlem
Skrivet av zevile:

Med det sagt så förväntar jag mig Bloodborne 2, Bloodborne PC Remake, The Elder Scrolls 6 Trailer/2022 release, MineCraft 2 och Zelda OoT Remake.

Inte för att vara den som är den, men...
Om Zelda: Ocarina of Time visas upp blir det mest troligen på Nintendo Direct.
Om The Elder Scrolls 6 visas upp blir det mest troligen på Microsoft + Bethesda Games Showcase
Osäker på Minecraft 2, men antingen Minecon, Microsoft + Bethesda Games Showcase, eller Xbox Games Showcase Extended

EDIT: Läste precis inlägget för tredje gången. Hade lyckats missa den här meningen: "Bland andra kommer Nintendo, Coffee Stain, Capcom och Bloober Team och Xbox att medverka på ett eller annat sätt." Låter mitt inlägg stå så ni kan skratta åt mig. 🙈

Hursomhelst, det kanske inte är så långsökta gissningar ändå då.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Inte för att vara den som är den, men...
Om Zelda: Ocarina of Time visas upp blir det mest troligen på Nintendo Direct.
Om The Elder Scrolls 6 visas upp blir det mest troligen på Microsoft + Bethesda Games Showcase
Osäker på Minecraft 2, men antingen Minecon, Microsoft + Bethesda Games Showcase, eller Xbox Games Showcase Extended

EDIT: Läste precis inlägget för tredje gången. Hade lyckats missa den här meningen: "Bland andra kommer Nintendo, Coffee Stain, Capcom och Bloober Team och Xbox att medverka på ett eller annat sätt." Låter mitt inlägg stå så ni kan skratta åt mig. 🙈

Hursomhelst, det kanske inte är så långsökta gissningar ändå då.

Haha! Det är rätt långsökta gissningar oavsett, försökte bara skoja till det lite :'D

Medlem
Skrivet av zevile:

Haha! Det är rätt långsökta gissningar oavsett, försökte bara skoja till det lite :'D

Jag vet inte om det är så långsökt egentligen. Nintendo har ju redan släppt Link's Awakening som en slags remake av Link to the Past - och Ocarina of Time anses vara ett av de bästa Zelda-spelen i serien. Sen har de släppt Skyward Sword till Switch också, så Ocarina of Time är inte helt omöjligt. Kanske inte en remake specifikt, men helt klart någonting.

Bloodborne PC Remake Remaster tror jag redan är mer eller mindre bekräftat(?), bara att vi inte fått se något av det än. Så det lär de garanterat vilja visa upp.

Resten är jag inte lika säker på. Det känns som att vi kommer få se mer av Starfield innan de börjar visa upp Elder Scrolls VI, och Bloodborne 2 känns lite för tätt inpå släppet av Elden Ring,

Minecraft 2 vore däremot rätt häftigt; det känns som att det är dags nu. Vet dock inte riktigt hur de skulle bygga vidare på det som de inte kan göra med det nuvarande Minecraft. Uppdaterad grafikmotor kanske?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Ere alltså på torsdag, kl 19 svensk tid?

Nä, kl 20.00, så du har en timme till godo där.

11 am PDT => 20.00 CEST

Medlem

Folk kommer förlåta Diablo Immortal om dom annonserar Diablo 4 release date

Inaktiv

Bra då slipper man se skiten helt och hållet då. Räcker gott med att kika in på FZ och tillanska sig godbitarna, om några, på så vis.

Medlem
Skrivet av Keima:

Folk kommer förlåta Diablo Immortal om dom annonserar Diablo 4 release date

Beror väl på om det är mer av samma skit spel som är Diablo 3? Klar Diablo fansen kommer ju att jubla oavsett

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Beror väl på om det är mer av samma skit spel som är Diablo 3? Klar Diablo fansen kommer ju att jubla oavsett

Är Diablo 3 så dåligt egentligen? Om man bortser från dess launch d.v.s.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Är Diablo 3 så dåligt egentligen? Om man bortser från dess launch d.v.s.

Launchen var bedrövlig och nu är de ju akter seglade av POE med häst längder

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Jag vet inte om det är så långsökt egentligen. Nintendo har ju redan släppt Link's Awakening som en slags remake av Link to the Past - och Ocarina of Time anses vara ett av de bästa Zelda-spelen i serien. Sen har de släppt Skyward Sword till Switch också, så Ocarina of Time är inte helt omöjligt. Kanske inte en remake specifikt, men helt klart någonting.

Bloodborne PC Remake Remaster tror jag redan är mer eller mindre bekräftat(?), bara att vi inte fått se något av det än. Så det lär de garanterat vilja visa upp.

Resten är jag inte lika säker på. Det känns som att vi kommer få se mer av Starfield innan de börjar visa upp Elder Scrolls VI, och Bloodborne 2 känns lite för tätt inpå släppet av Elden Ring,

Minecraft 2 vore däremot rätt häftigt; det känns som att det är dags nu. Vet dock inte riktigt hur de skulle bygga vidare på det som de inte kan göra med det nuvarande Minecraft. Uppdaterad grafikmotor kanske?

Nåväl vi får se på torsdag!

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Beror väl på om det är mer av samma skit spel som är Diablo 3? Klar Diablo fansen kommer ju att jubla oavsett

D3 är långt ifrån ett skit spel, det enda jag saknar är dock möjligheten att uppgradera stashes

Medlem

Blir nog bra ändå, finns gott om utannonserade spel som man fortfarande väntar på att se gameplay från.

Medlem

Lite trist att se saker man redan sett eller vet om, visst att det kan vara intressant att se fler/nya trailers från redan utannonserade spel men för egen del så vill jag gärna ha informartion om sådant jag inte vet om alls. Sen kan det dock vara intressant att se gameplay trailers och fördjupningar av det man är intresserad av då det finns ett gäng som man endast sett filmtrailers/announcment-trailers ifrån.

1
Skriv svar