Sonic Frontiers kommer inte att försenas bara för att fansen vill det

Robot
Sonic Frontiers kommer inte att försenas bara för att fansen vill det

Takashi Iizuka menar att folk helt enkelt inte fattar vad de ser.

#Sonic-frontiers, #delaysonicfrontiers


Medlem

De får kalla det för vad de vill. Det såg ändå väldigt mediokert ut.

Inaktiv

Sonic: [zelda botw skämt här]

Medlem

Jag tycker det är bra när spelskapare håller fast vid sin vision för sitt spel. Det här ser tyvärr verkligen inte kul ut. Men jag har haft fel många gånger förr så vi får väl se vad det får för betyg framåt jul.


signatur

PSN: OAKTHYR

Gnällkuk

Skulle snarare säga att det är han som inte förstår Sonic isf. Jag har inget emot att man vill testa något nytt, men när det verkligen bara ser ut som att man malplacerat Sonic i en öppen värld och vill kalla det Sonic för att man rör sig snabbt och fångar ringar så tror jag snarare man har för lite respekt för varumärket.

Lite som om man skulle göra CoD till ett bilspel, det behöver inte vara ett dåligt bilspel men känner man ingen koppling annat än att förarna är karaktärer från CoD så tror jag inte det blir idel hyllningar från fansen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser ut att vara ett fan-made projekt där man följt en 20 minuter lång Unreal Engine tutorial på Youtube. Har väldigt svårt att tro att det här kommer bli en succé. Men å andra sidan sa jag samma sak om filmen, som blev överraskande bra, så jag låter ändå dörren stå lite på glänt.

Medlem

Om folk inte förstår vad de ser i er video så kanske det är dags att slå marknadsföringsteamet på fingrarna, vars uppgift är att förmedla just detta till folket?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Om folk inte förstår vad de ser i er video så kanske det är dags att slå marknadsföringsteamet på fingrarna, vars uppgift är att förmedla just detta till folket?

Detta. Det här med att gå ut och anklaga sina potentiella köpare för att vara korkade är en kul trend, känns som att det händer en del nuförtiden?


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Ser ju tråkigt ut och märkligt att man då väljer att släppa gameplayvideon MEN han kan ju ha rätt? För ärligt talat, kan nån av oss säga vad spelet går ut på? Vi har nog inte sett tillräckligt än.

Medlem

Detta kan bli en överraskning.

1
Skriv svar