Epic skänker bort tre spel, inklusive Hood: Outlaws & Legends

Robot
Epic skänker bort tre spel, inklusive Hood: Outlaws & Legends
Medlem

Iratus är faktiskt helt ok om man vill ha lite darkest dungeon stuk. Mycket klasser att låsa upp och många olika sätt att specca sin ”overlord” som styr gubbarna under fighterna. Värt att testa för er som saknar darkest dungeon men tröttnat på just darkest dungeon. Ett sådant spel där man nästan hoppas på en wipe för att få prova ny specc och ny inriktning på sina trupper. Samma konsekvenser som dd. Mer roguelite-aktig kampanj som liggen någonstans i mitten av nutida roguelite spel och dd i längd.

Medlem

Iratus är bra. Hood lär vara ganska dött vid detta laget, kanske en influx av spelare via Epic men kommer snart dö ut igen.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Iratus är bra. Hood lär vara ganska dött vid detta laget, kanske en influx av spelare via Epic men kommer snart dö ut igen.

Haha, ja. Enligt steam charts verkar snittet för Hood ligga kring 30-50 spelare 😁

Medlem

Är jag den enda som inte har skaffat Epic-shoppen ännu?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Är jag den enda som inte har skaffat Epic-shoppen ännu?

Ja. Skaffa ett konto så får du en massa trevliga spel (gratis). Finns ingen tid att förlora..seså nu!

FM-guru
F.d. Sisyr

Geneforge- och Avernum-spelen må se ut som något helt annat men är faktiskt riktigt habila spel i genren. Rekommenderas!

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Ja. Skaffa ett konto så får du en massa trevliga spel (gratis). Finns ingen tid att förlora..seså nu!

Om du med "en massa trevliga spel" menar "indiespel som ingen vill ha, och ett storspel då och då" så har du rätt.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Om du med "en massa trevliga spel" menar "indiespel som ingen vill ha, och ett storspel då och då" så har du rätt.

Skulle nog säga att en stor del av mina (gratis) lir där är AAA-spel.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Om du med "en massa trevliga spel" menar "indiespel som ingen vill ha, och ett storspel då och då" så har du rätt.

Fast om det är så illa så är det nog dags att ta bort klienten, det kommer ut högt och lågt på den gratislistan och jag är inte alltid nöjd, men gratis är gratis trots allt.
Tycker att många spel är bra där men när man har 3 versioner av samma spel och får samma spel igen fast på epic så blir man ju rätt ledsen.

1
Skriv svar