Assassin's Creed Origins, Odyssey med 60 fps-patchar "förvandlar" upplevelsen

Robot
Assassin's Creed Origins, Odyssey med 60 fps-patchar "förvandlar" upplevelsen
Medlem

Ja, jag körde nyligen igenom det på Series S och det flöt väldigt fint hela vägen.

Medlem

Jag blev sugen på att spela om Origins häromdagen bara för att njuta av de fantastiska miljöerna igen, men man kanske skulle vänta tills när man har fått tag på en ny konsol.

Origins är enligt mig det bästa av den "nya" sortens AC. Det känns fortfarande som ett AC i grunden med storyn och allt, medan Odyssey och Valhalla bara är stora, uppblåsta luftslott!

Medlem

Odyssey med Kassandra är bästa av alla Assassin's Creed hittills. Valhalla tog ett par steg bakåt på några områden och jag har inte ens orkat spela igenom kampanjen.

Medlem

dubbelt så filmiskt.

Skrivet av Jozo:

Jag blev sugen på att spela om Origins häromdagen bara för att njuta av de fantastiska miljöerna igen, men man kanske skulle vänta tills när man har fått tag på en ny konsol.

Origins är enligt mig det bästa av den "nya" sortens AC. Det känns fortfarande som ett AC i grunden med storyn och allt, medan Odyssey och Valhalla bara är stora, uppblåsta luftslott!

Håller med så här i efterhand. Egypten var vackrare och roligare än Grekland. Kassandra är bästa prontagonisten ,men det var FÖR stort.

Synd på all jäkla gear man får i origins. Heltidsjobb att rensa bort skräp🤣


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Inte perfekta spel, men personliga favoriter för dess fantastiska miljöer och huvudkaraktärer (Bayek och Kassandra). Ska bli kul att spela igen!

Medlem
Skrivet av Fulci:

Odyssey med Kassandra är bästa av alla Assassin's Creed hittills. Valhalla tog ett par steg bakåt på några områden och jag har inte ens orkat spela igenom kampanjen.

Jag testade bara nån timme i början på spelet när det var nån gratishelg om jag inte missminner mig. Blir Kassandra bättre alltså? Jag tyckte hon kändes som den träigaste karaktären nånsin med uselt röstskådespel på det Oo.

1
Skriv svar