På söndag får vi "ny information" om Call of Duty: Modern Warfare II

Robot
På söndag får vi "ny information" om Call of Duty: Modern Warfare II
Medlem
Medlem

Kör inte jätte mycket multiplayer men kampanjen brukar vara kul ser som vanligt fram emot nästa CoD 😊

Medlem

Hoppas på ett BR som va som blackOps 4 ja, ett BR där det inte går ut på att hitta så mkt pengar som möjligt och sen köpa ett färdigt vapen och perks. Blir det bara en ett warzone remake lr remaster blir det inget köp för mig även om jag tycker att kampanjen har vart kul o spela.

Medlem
Skrivet av ince:

Hoppas på ett BR som va som blackOps 4 ja, ett BR där det inte går ut på att hitta så mkt pengar som möjligt och sen köpa ett färdigt vapen och perks. Blir det bara en ett warzone remake lr remaster blir det inget köp för mig även om jag tycker att kampanjen har vart kul o spela.

Det är ju redan bekräftat att det blir warzone 2.0

ELF
Medlem

Online multiplayer har jag aldrig kört. Har bara kört cod 2 i lan och lite zombie i splittscreen (tråkigt att det inte finns med pc versionerna).
Annars har jag bara kört singleplayer i cod 1, 2 och 5. Kommer köra de andra med någon gång.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Dejch21:

Det är ju redan bekräftat att det blir warzone 2.0

Warzone 2.0 behöver inte innebära att allt som existerar i warzone blir överfört, men det kanske bara jag som tänker så. Hur som haver, vi får se hur det går

1
Skriv svar