Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?
Urk, har fastnat i Division2-träsket igen.
| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn
Final Fantasy VII Remake och God of War med sonen blir det för min del.
Oof, det låter som en riktigt trevlig kombo. Inväntar att kunna köpa spelet på Steam inom kort så man kan lira om spelet på Hard och avklara Yuffies extragrejer.
Tills dess håller jag själv på att avklara GTA V för första gången i mitt liv. Det ska äntligen bli av! Banne mig!
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Börjat lira om Deus Ex Human Revolution, så nu är jag sugen på att börja spela original Deus Ex också, men är osäker på om jag mäktar med att rodda igång ett så gammalt spel, men ack så bra jag tyckte det var back in the days!
Har för mig att "Deus Ex GOTY Edition" fungerade för mig utan något direkt roddande sist, finns på GOG bland annat, där finns det en "Deus Ex Revision"-mod också som jag har för mig att jag körde med, kan vara värt att spana in (finns nog på steam också), fantastiskt mysigt spel.
Jag kommer avsluta andra säsongen av The Walking Dead i kväll. Sedan vet jag inte om jag hoppar på säsong 3 direkt. Förmodligen. Men jag har en handfull påbörjade spel, däribland Contrast. Det är sådär lagom när man har en förkylning som aldrig verkar gå över och semesterdagarna går åt till att bada och leka med barnen.
Bioshock håller jag på med. Kört några timmar än så länge verkar ok.
Det är väl inte riktigt lika hett i dag som 2007, men du har ändå en häftig resa framför dig. Hoppas du förlåter den lite klånkiga kontrollen, berättelsen och miljöerna är ju topnotch.
Jag kommer avsluta andra säsongen av The Walking Dead i kväll. Sedan vet jag inte om jag hoppar på säsong 3 direkt. Förmodligen. Men jag har en handfull påbörjade spel, däribland Contrast. Det är sådär lagom när man har en förkylning som aldrig verkar gå över och semesterdagarna går åt till att bada och leka med barnen.
Körde nyss igenom säsong 1 och 2. Grymt bra! Har påbörjat säsong 3 men har stannat till, ska definitivt fortsätta när lusten kommer dock 🙂 Ser mest fram emot att få spela den fjärde och sista, har inte samma feeling för trean som de två första.
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Det är väl inte riktigt lika hett i dag som 2007, men du har ändå en häftig resa framför dig. Hoppas du förlåter den lite klånkiga kontrollen, berättelsen och miljöerna är ju topnotch.
Köpte remastrade trilogin till switch för 99kr så ingen större förlust om det inte är fantastiskt. Äger det även på PC men behövde något annat än mario att spela på switchen. Men kan ju fortsätta där om jag inte står ut med konsolstyrningen.
Jag tror jag kastar mig in i Elder Scrolls Online..........ska bli intressant om vakterna får syn på olagliga spells från min Nekromantiker. (De kan bara komma)!
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Har för mig att "Deus Ex GOTY Edition" fungerade för mig utan något direkt roddande sist, finns på GOG bland annat, där finns det en "Deus Ex Revision"-mod också som jag har för mig att jag körde med, kan vara värt att spana in (finns nog på steam också), fantastiskt mysigt spel.
Tack för tipset, ska kolla upp det!
Good. Bad. I'm the guy with the gun