Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Avancerade krigsspel och storslagna remakes. Här finns något för alla.

#spelhelg, #tips


Medlem

Jag har inget måste-spel just nu. Kommer gå lite i väntans tider till Plague Tale släpps i oktober. Installerade Scarlet Nexus på Xboxen i veckan och kommer nog fortsätta med det.

Medlem

Farcry primal om jag får igång spelet på steam,dom säger att jag inte äger spelet.
Annars blir det sniper elite 5.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Final Fantasy VII Remake och God of War med sonen blir det för min del.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Tack vare rean på steam: Return to Castle Wolfenstein. Nostalgi deluxe.

Medlem

Urk, har fastnat i Division2-träsket igen.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

Började spela The Ascent, så blir möjligen att köra lite till av det.

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Final Fantasy VII Remake och God of War med sonen blir det för min del.

Oof, det låter som en riktigt trevlig kombo. Inväntar att kunna köpa spelet på Steam inom kort så man kan lira om spelet på Hard och avklara Yuffies extragrejer.

Tills dess håller jag själv på att avklara GTA V för första gången i mitt liv. Det ska äntligen bli av! Banne mig!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Börjat lira om Deus Ex Human Revolution, så nu är jag sugen på att börja spela original Deus Ex också, men är osäker på om jag mäktar med att rodda igång ett så gammalt spel, men ack så bra jag tyckte det var back in the days!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

One
Medlem

Blir kanske till att testa lite Hollow Knight för första gången, dock hört att det är jävligt svårt så vi får se om man hänger med nu.. Annars blir det Virginia som verkar lagom chill

Medlem

Rimworld.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Dödgrävaren

Ny liga i Path of Exile, ser lovande ut så det kommer bli Path of Exile hela helgen. Startar om 4 timmar å 10 minuter för de som är intresserade av att prova spelet. Kostar ingenting, och har massor av content! Gillar man oldschool Diablo så är det värt att testa.

Medlem

Antingen Monster Hunter World eller Monster Hunter Rise, behöver lista ut vilket av dem som man borde spela först bara.

Medlem

Xenoblade 3 Sedan får vi se

Medlem

Bioshock håller jag på med. Kört några timmar än så länge verkar det vara ok.

Edit missade några ord.

Medlem

God of war på steam deck


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Börjat lira om Deus Ex Human Revolution, så nu är jag sugen på att börja spela original Deus Ex också, men är osäker på om jag mäktar med att rodda igång ett så gammalt spel, men ack så bra jag tyckte det var back in the days!

Har för mig att "Deus Ex GOTY Edition" fungerade för mig utan något direkt roddande sist, finns på GOG bland annat, där finns det en "Deus Ex Revision"-mod också som jag har för mig att jag körde med, kan vara värt att spana in (finns nog på steam också), fantastiskt mysigt spel.

Avstängd

Gw2 8-)

It's not a lake, it's an ocean

Jag kommer avsluta andra säsongen av The Walking Dead i kväll. Sedan vet jag inte om jag hoppar på säsong 3 direkt. Förmodligen. Men jag har en handfull påbörjade spel, däribland Contrast. Det är sådär lagom när man har en förkylning som aldrig verkar gå över och semesterdagarna går åt till att bada och leka med barnen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Lilagröt:

Bioshock håller jag på med. Kört några timmar än så länge verkar ok.

Det är väl inte riktigt lika hett i dag som 2007, men du har ändå en häftig resa framför dig. Hoppas du förlåter den lite klånkiga kontrollen, berättelsen och miljöerna är ju topnotch.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

One
Medlem

Stryker Hollow Knight och ska ge mig på Telling Lies istället helt lagom

Medlem

Här lutar det åt Divinity original sin 2 och D2R.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag kommer avsluta andra säsongen av The Walking Dead i kväll. Sedan vet jag inte om jag hoppar på säsong 3 direkt. Förmodligen. Men jag har en handfull påbörjade spel, däribland Contrast. Det är sådär lagom när man har en förkylning som aldrig verkar gå över och semesterdagarna går åt till att bada och leka med barnen.

Körde nyss igenom säsong 1 och 2. Grymt bra! Har påbörjat säsong 3 men har stannat till, ska definitivt fortsätta när lusten kommer dock 🙂 Ser mest fram emot att få spela den fjärde och sista, har inte samma feeling för trean som de två första.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det är väl inte riktigt lika hett i dag som 2007, men du har ändå en häftig resa framför dig. Hoppas du förlåter den lite klånkiga kontrollen, berättelsen och miljöerna är ju topnotch.

Köpte remastrade trilogin till switch för 99kr så ingen större förlust om det inte är fantastiskt. Äger det även på PC men behövde något annat än mario att spela på switchen. Men kan ju fortsätta där om jag inte står ut med konsolstyrningen.

Medlem

Xenoblade 3, vilket spel alltså.

Medlem

Det blir att bli upprullad i Ready or Not.

AI'n blir bara bättre och bättre i det spelet medans "real" spelarna håller samma nivå.

FZ red. borde ta en ny titt på detta mästerverk om det inte har gjorts på den senaste tiden.


signatur

#PCMR

Medlem

Jag tror jag kastar mig in i Elder Scrolls Online..........ska bli intressant om vakterna får syn på olagliga spells från min Nekromantiker. (De kan bara komma)!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Ska nog förbereda mig inför Immortal Empire till Total War: Warhammer III som släpps den 23:e. Annars kanske jag hoppar in i Bannerlords II, ett riktigt "bara en fight/trade till"-spel!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Har för mig att "Deus Ex GOTY Edition" fungerade för mig utan något direkt roddande sist, finns på GOG bland annat, där finns det en "Deus Ex Revision"-mod också som jag har för mig att jag körde med, kan vara värt att spana in (finns nog på steam också), fantastiskt mysigt spel.

Tack för tipset, ska kolla upp det!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Nya säsongen av Path of Exile

12
Skriv svar