Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Från gamla Dreamcast-lir till klassisk Total War-strategi och Håkan Hellström.

#spelhelg


Medlem

Blir nog bara lite Rocket league . Sista badhelgen kanske är här så måste passa på nu. // skrivet från stranden

Medlem

Ska på bröllop i helgen så blir nog mest intagande och återhämtning från rusdryck. Men har Halo Infinite igång på PCn och Tales of Arise igång på PS5an. Några timmar lär det väl bli.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Jag spelar "Super People"'s sista beta innan det släpps som early access nån gång.
Bästa namnet på ett spel? Det är iaf ännu ett battle royale, lite som en blandning av PUBG och Warzone fast med klasser och levlande per match.
Bättre än bägge trots att det forfarande bara är i beta.

Medlem

Det blir till att spela så lite som möjligt då jag har någon typ av "kontorsskada" i högerarmen. Trist...

Geeks Gaming

Saints row och fortsätta med mass effect 3

Medlem

Cyberpunk 2077. Känns helt klart stabilare än när jag körde det första gången. Då glitcha det en del!
Tar det lugnt och super in atmosfären, ingen tryhard körning direkt.

Kan dock inte bestämma mig vad jag vill vara så har spridigt ut min build rätt mycket.
Gillar att smyga ibland, mörsa med kulspruta ibland, leka ninja med svärd, hacka saker osv. så blir points på lite allt möjligt.
Blir så uttråkad om man man ska använda en typ av vapen eller så.

Ambassadör
Xbox

Dragit igång Just Cause 3 så det blir till att röja vidare i det till helgen.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Saints row och fortsätta med mass effect 3

Första genomspelningen? Jag gillade slutet men har för mig att dom ändrade lite där då folk blev förbannade. Efter att du är klar kan du ju youtuba hur det var innan. Kommer inte ihåg om det var en liten eller stor skillnad.

Skribent

CS:GO, fast har spelat för lite senaste veckorna så är för jävla dålig nu för tiden. Mest självplågande att spela nu, men det blir roligt igen när man kommer in i det igen.

Sedan har jag några spel jag är nyfiken på, men få se om tiden räcker till - måste hinna se Premier League också!

Medlem

Bli klar med Xenoblade 3.

Sedan om tiden finns testa Wizardry: The five ordeals som nu har engelsk översättning på Steam.

Medlem

Jag ska jaga.

Way of the Hunter och Monster Hunter World. Kommer även bli några flyg i MSFS med PMDG's 737-800 som nu är släppt.

Geeks Gaming
Skrivet av Najkan:

Första genomspelningen? Jag gillade slutet men har för mig att dom ändrade lite där då folk blev förbannade. Efter att du är klar kan du ju youtuba hur det var innan. Kommer inte ihåg om det var en liten eller stor skillnad.

Antar du menar mass effect. Är nog typ 4de gången jag spelar genom de. Hade aldrig jätte problem med slutet i 3an. Känner ändå att mycket man gör inte spelar någon roll. Trilogin är ganska linjärt.

Medlem

Blir nog Clive Barkers undying och D2R.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blev pepp på att spela Death Stranding igen så tredje gången gillt nu kör vi 👍🤘🔥

KoP
Medlem

A500 Mini och div. gamla spel.

Medlem

Destiny 2 då den nya säsongen drog igång. Let the grind begin!

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Kommer nog avsluta säsong 3 av The Walking Dead, men det blir även lite Intrepid Izzy till Dreamcast, som jag kopplat in via min OSSC nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Cult of the lamb!!

Medlem

Litar Destiny 2 I helgen. Nya säsongen är här och jävligt kul hitills!!


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Cult of the lamb på PS5. Gillar det, charmigt och mörkt på ett humoristiskt sätt. Tight kontroll och mycket att göra.

Lagom svårt (rekommenderar hard).

Även sugen på Death's door, blir kanske ett köp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Köpte faktiskt Dead space 1 igen nu i veckan på spel och sånt i Norrtälje. Hade sålt den för länge sedan. Men hade fortfarande kvar 2&3. Så nu kommer jag att spela igenom alla innan vintern.

Medlem

Säsong 27 i Diablo 3


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Conan Exiles för att värma upp för age of socery uppdateringen som släpps den 1/9

Medlem

Jag hade velat se Håkan Hellström men är sjuk och bor inte i Göteborg så det får bli Ni no Kuni II: Revenant Kingdom.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Blir jag färdig med mitt nuvarande projekt så ska jag försöka klämma in ett par timmar Tarkov, eller tio.

Brädspel, Pandemic hotzone: Europa. Efter ett par års övning i praktiken så blev strategin en baggis!

Medlem

Elden Ring. Har inte fått platina så det har blivit att spela det samt att jag såg att The Ascent fanns till ps5 så det har jag lirar en del, superkul!

Medlem

Med extra jobb i helgen så blir det inte så mycket gaming. Men lite League of Legends Team fight tactics ska jag hinna med.

12
Skriv svar