Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?
Ska på bröllop i helgen så blir nog mest intagande och återhämtning från rusdryck. Men har Halo Infinite igång på PCn och Tales of Arise igång på PS5an. Några timmar lär det väl bli.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Jag spelar "Super People"'s sista beta innan det släpps som early access nån gång.
Bästa namnet på ett spel? Det är iaf ännu ett battle royale, lite som en blandning av PUBG och Warzone fast med klasser och levlande per match.
Bättre än bägge trots att det forfarande bara är i beta.
Saints row och fortsätta med mass effect 3
Cyberpunk 2077. Känns helt klart stabilare än när jag körde det första gången. Då glitcha det en del!
Tar det lugnt och super in atmosfären, ingen tryhard körning direkt.
Kan dock inte bestämma mig vad jag vill vara så har spridigt ut min build rätt mycket.
Gillar att smyga ibland, mörsa med kulspruta ibland, leka ninja med svärd, hacka saker osv. så blir points på lite allt möjligt.
Blir så uttråkad om man man ska använda en typ av vapen eller så.
Saints row och fortsätta med mass effect 3
Första genomspelningen? Jag gillade slutet men har för mig att dom ändrade lite där då folk blev förbannade. Efter att du är klar kan du ju youtuba hur det var innan. Kommer inte ihåg om det var en liten eller stor skillnad.
CS:GO, fast har spelat för lite senaste veckorna så är för jävla dålig nu för tiden. Mest självplågande att spela nu, men det blir roligt igen när man kommer in i det igen.
Sedan har jag några spel jag är nyfiken på, men få se om tiden räcker till - måste hinna se Premier League också!
Första genomspelningen? Jag gillade slutet men har för mig att dom ändrade lite där då folk blev förbannade. Efter att du är klar kan du ju youtuba hur det var innan. Kommer inte ihåg om det var en liten eller stor skillnad.
Antar du menar mass effect. Är nog typ 4de gången jag spelar genom de. Hade aldrig jätte problem med slutet i 3an. Känner ändå att mycket man gör inte spelar någon roll. Trilogin är ganska linjärt.
Kommer nog avsluta säsong 3 av The Walking Dead, men det blir även lite Intrepid Izzy till Dreamcast, som jag kopplat in via min OSSC nu.