Dirt 3 bekräftat

Robot
Medlem
Dirt 3 bekräftat

Kan undra vad som skulle hända (större chans att månen trillar ner iof) om de tog Richard Burns Rally spelets koncept (vet att rbr ägs av Edios, men typen av spel) och slängde in det i en motor som Dirt använder.

RBR är idag fortfarande ett mycket bra rallyspel, och har svårt att se Codemasters komma ut med ett spel
som faktiskt är bra. Oavsett vilken kategori de släpper spel i.
Minns inte ens när de släppte ett bra spel senast.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Delar ni inte ut Tipstack längre?


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem
Skrivet av Depure:

Delar ni inte ut Tipstack längre?

Heh, tipsade också om detta igår men det kan vara så att dem har skrivit nyheten innan de har tittat i "tipskorgen" eller att väldigt många har tipsat skulle jag gissa på.

Men man ska inte tipsa bara för att få ett tipstack, men visst är det en uppskattad artighet.

OnT: Väldigt kul nyhet och hoppas innerligt att det är mer fokus på RALLY!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:
Skrivet av Depure:

Delar ni inte ut Tipstack längre?

Heh, tipsade också om detta igår men det kan vara så att dem har skrivit nyheten innan de har tittat i "tipskorgen" eller att väldigt många har tipsat skulle jag gissa på.

Men man ska inte tipsa bara för att få ett tipstack, men visst är det en uppskattad artighet.

OnT: Väldigt kul nyhet och hoppas innerligt att det är mer fokus på RALLY!!!

Nej alltså det är inget måste. Jag bara undrade.


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem

Meh! Ge mig GRID2 först!

Medlem

GRID och DIRT2 är riktigt bra spel faktiskt, tror jag är level 37 i DiRT2 så jag har spelat rätt mycket

Som Ctrl skrev, varför inte Richard Burns Rally i DiRT 2 motorn tex.

DiRT 2 är fortfarande för "arkadiskt", GRID + DiRT 2 + RBR + Gran Turismo = WIN?

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Kan undra vad som skulle hända (större chans att månen trillar ner iof) om de tog Richard Burns Rally spelets koncept (vet att rbr ägs av Edios, men typen av spel) och slängde in det i en motor som Dirt använder.

RBR är idag fortfarande ett mycket bra rallyspel, och har svårt att se Codemasters komma ut med ett spel
som faktiskt är bra. Oavsett vilken kategori de släpper spel i.
Minns inte ens när de släppte ett bra spel senast.

Bara för du inte gillar spelet betyder det verkligen inte att DiRT & GRID är dåliga spel, motsatsen faktiskt, de spelas fortfarande flitigt online.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hoppas det blir GRYM grafik.

Medlem

Men nej ._. Kom med ett vettigt Colin Mcrae Rally istället!

Medlem

Säger inte att de är dåliga spel, de ser väl snygga ut och så.
Problemet är väl snarare hur bilarna beteer sig även för att vara arkad.
Spelen fungerar, men mest för att det finns så få rallyspel.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Hoppas verkligen att Dirt3 blir mer som Dirt, och inte Dirt2...

I mitt tycke var Dirt grymt bra, precis som jag vill ha det. Dirt2 var alldeles för arkadigt, dock så var rallycrossen rätt skoj i Dirt2.

Medlem

Colin McRae 2.1 ftw! Alltså en upphottad version av 2.0

Medlem

Ett Dirt 3 som inriktar sig på riktig rally! saknar skogsrally å snö, men visst jag gillar Dirt 2.

Å som nån tidigare skrev ge mig ett Grid 2!!!!

Medlem

Fan va najs..Diggar DiRT 2. Men hoppas de levererar spelet med fler och mer varierande banor. Rallycross läget var dock mycket bättre om man jämför med första DiRT. Men vad hände med all DLC som skulle komma?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Sleep:

Ett Dirt 3 som inriktar sig på riktig rally! saknar skogsrally å snö, men visst jag gillar Dirt 2.

Dirt 2 Hade snöbanor, fast bara i Wii versionen. Men vem spelar?
Men jag vet, jag vill också ha snö på 360 versionen.

Medlem

Inte i närheten av Microsofts Rallisport Challenge 2...bästa rallyarkadspelet någonsin.
Och börjar inte Codemasters snegla på de mer så kommer iaf inte jag köpa 3a, för 2an va riktigt segt...

Medlem

Köpte inte Dirt 2 för brorsan hade de på Xboxen och jag blev galet trött på Pastrana, Block och alla andra wannabe-rallyförare! Inte för dom är dåliga så men orka lixom...

Första Dirt funkade men 2ans inriktning och känsla gillades ej. Tacka vetja, Colin Mcrae Rally 4! Underbart spel!

/Adde

Medlem

Tycker ett Grid 2 hade suttit fint, med fler o mer varierande banor, lite fler spellägen o Ännu bättre grafik

Hoppas att blir Dirt 3 blir mer som Colin Mcrae-rally 2, gillade dess karriärläge skarpt.

1
Skriv svar