17:00! Se framtiden för Cyberpunk 2077

Robot
17:00! Se framtiden för Cyberpunk 2077

Lågoddsare: första glimten av expansionen.

#cyberpunk-2077


Medlem

Incoming shitstorm på nätet efter ikväll då. Oavsett vad de säger visar och gör så kommer det inte bli positiv respons.

Jag hoppas iaf mest på stora förändringar och uppdateringar av grundspelet, är mindre intresserad av någon expansion...Såvida det inte kommer tillsammans då.
Night City är fantastisk men jag önskar det fanns skäl att utforska den. Idag är det bara en hinderbana för uppdragen, ge mig något att upptäcka och något att göra i denna oerhört detaljerade men livlösa stad.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fy fan vilken jävla skit twitch är på mobil lol.
Jaja ok mer Keanu, hade verkligen hoppats att dom skippade det och lät spelvärlden tala. Fan vad kass Witcher 4 blir om dom har Stålmannens schema att anpassa sig efter. Men det blir säkert okej.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Nu ska vi komma ihåg vad överhajpen gjorde med ursprungliga releasen...Men detta var riktigt nice!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

eld
Medlem
Skrivet av Soulless:

Nu ska vi komma ihåg vad överhajpen gjorde med ursprungliga releasen...Men detta var riktigt nice!

Alltså, även om jag gillade cyberpunk till en viss nivå så känns det ändå som att content-uppdateringarna har varit lite fattiga, så vet inte ifall jag är jättehype på att det jobbats på en stor expansion när grundspelet fortfarande saknade en hel del utanför själva uppdragen.

Medlem
Skrivet av eld:

Alltså, även om jag gillade cyberpunk till en viss nivå så känns det ändå som att content-uppdateringarna har varit lite fattiga, så vet inte ifall jag är jättehype på att det jobbats på en stor expansion när grundspelet fortfarande saknade en hel del utanför själva uppdragen.

Sant, men före expansionen ska alltså en ny uppdatering komma med mer innehåll. Det är den jag tänker på, och tycker det låter bra speciellt biten med poliser osv. Men allt, inklusive småsaker som fungerande arkadspel, är positivt för det ger skäl att utforska.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skrivet av Soulless:

Incoming shitstorm på nätet efter ikväll då. Oavsett vad de säger visar och gör så kommer det inte bli positiv respons.

Jag hoppas iaf mest på stora förändringar och uppdateringar av grundspelet, är mindre intresserad av någon expansion...Såvida det inte kommer tillsammans då.
Night City är fantastisk men jag önskar det fanns skäl att utforska den. Idag är det bara en hinderbana för uppdragen, ge mig något att upptäcka och något att göra i denna oerhört detaljerade men livlösa stad.

Klart det blir shitstorm. Det är ju roligare att klaga och provocera än att vara ett får som uttrycker att de ser fram emot det.

Plus en massa kränkta "last gen"-spelare.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar