Robot
Scorn

Den som vågar och är beredd att gräva i Scorn hittar något oväntat.

#ebb-software, #gamescom, #scorn


Medlem

Vapnen påminner så sjukt mycket om filmen eXistenZ

Klipp från filmen


signatur

Everyday I worry all day

Ambassadör
Xbox

Verkar äckligt tufft. Älskar pussel så det här lockar mer än generisk shooter. Gött med Game Pass!


signatur

Jump in.

Medlem

Det här känns som det har varit ett evighetsprojekt.

Jag hoppas att det levererar en trevlig upplevelse.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Mortaigne:

Verkar äckligt tufft. Älskar pussel så det här lockar mer än generisk shooter. Gött med Game Pass!

Ja, jag hade som sagt fördomar. Men dom verkar ha kommit på skam! Gott så. (Eller goth så.)


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ja, jag hade som sagt fördomar. Men dom verkar ha kommit på skam! Gott så. (Eller goth så.)

Haha, ja goth mos. Men stabil förhandstitt! Blev väldigt mycket mer nyfiken.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag hade väntat mig ett nytt Agony (inte Amiga spelet). Så jag klagar inte.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Jag hade väntat mig ett nytt Agony (inte Amiga spelet). Så jag klagar inte.

Hahaha, först nu inser jag att jag blandat ihop dessa två hur länge som helst. Fattade inte grejen med en förhandstitt på ett spel som redan är släppt.

Medlem

Verkar ju mer intressant efter din beskrivning, än den walking simulator jag har antagit att detta är!

Dock är där ett väldans eko på videon, var det så in-game med eller är det videon som är konstig?
Rent gameplaymässigt så får jag nästan lite MYST-vibbar av det från videon ovan.

Medlem

Var taggad innan jag såg den här hands-on... nu not so much! Såg ganska så tråkigt ut imao.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Verkar ju mer intressant efter din beskrivning, än den walking simulator jag har antagit att detta är!

Dock är där ett väldans eko på videon, var det så in-game med eller är det videon som är konstig?
Rent gameplaymässigt så får jag nästan lite MYST-vibbar av det från videon ovan.

Tror att det är videon, om inte utvecklarna fått hjärnsläpp den sista tiden. Ingen annat tidigare videoklipp från spelet har haft detta irriterande ekot.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Angelino:

Vapnen påminner så sjukt mycket om filmen eXistenZ

Klipp från filmen

Ohh jag älskar den filmen.

Medlem

Verkar överlag rätt trist utifrån de 45 minuter man sett, men kanske är något för de som gillar pussel (då fokus i spelet verkar främst vara det). Miljöerna är både härliga och groteska, men lite väl enformiga.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Redaktör
Skrivet av vamp:

Hahaha, först nu inser jag att jag blandat ihop dessa två hur länge som helst. Fattade inte grejen med en förhandstitt på ett spel som redan är släppt.

FZ works in mysterious ways!


signatur
Medlem

Ser riktigt tråkigt ut. Vad är meningen med det här spelet ? Monotomt gameplay från början till slut.

Medlem

Fin förhandstitt! Blev inte riktigt klokare på om det är något jag vill testa, men det är ju väldigt intressant

1
Skriv svar