Rykte - Need for Speed: Unbound släpps i december, avtäcks inom kort

Robot
Rykte - Need for Speed: Unbound släpps i december, avtäcks inom kort
Medlem

Tummen upp på alla spel som skippar gammelkonsoler

Medlem

Otroligt att de inte ens släppt något gameplay eller dylikt än så länge fast det är knappt 3 månader till release.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir det som ryktesbeskrivningen så är det första gången som jag inte kommer att köpa det.
Jag ångrar köpen av Ghost Games fyra NFS-titlar.


signatur

autograph

Medlem

"Åhå, ett nytt NFS!"

Citat:

Det har också ryktats om att spelet riktar in sig på multiplayer, med "meetups" där man möter andra spelare för att komma överens om race. Det har också pratats om inslag av anime, och eld, rök och gnistor när man sladdar och hoppar.

"Nåja, nästa gång kanske..."

Gnällkuk
Skrivet av Gagoff:

"Åhå, ett nytt NFS!"

"Nåja, nästa gång kanske..."

Det läckte gameplay i somras som visade detta och det bemöttes inte speciellt positivt. Detta har angetts som en av möjliga orsaker till varför spelet ännu inte visats upp. Det skulle visats i Juli, augusti och september egentligen. De kanske har tonat ned eller tagit bort dessa element kanske. Snart vet vi nog


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Är det inte bättre dem släpper ett NFS och släpper DlC varje år istället för ett helt nytt standalone.

Körde heat en massa, hade ett supergrymt garage jag lagt mer mängder med tid på. Sen försvann allt efter en uppdatering och gick inte att få tillbaka.


signatur

Skitfiske

Medlem
Spela Need for Speed™ Heat gratis på Steam

Tips! Testa NFS Heat. Slutar om 3 dagar.
Köp Need for Speed™ Heat Deluxe Edition.
SPECIALKAMPANJ! Erbjudandet gäller till den 11 oktober:
-95% 69,99€ = 3,50€
Play Need for Speed Heat for free September 29–October 3, 2022.
Need for Speed™ Heat


signatur

autograph

Gnällkuk
Skrivet av autograph:

Slutar om 3 dagar
Köp Need for Speed™ Heat Deluxe Edition
SPECIALKAMPANJ! Erbjudandet gäller till den 11 oktober
-95% 69,99€ = 3,50€
Need for Speed™ Heat

€3,5 anser jag inte vara gratis?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det läckte gameplay i somras som visade detta och det bemöttes inte speciellt positivt. Detta har angetts som en av möjliga orsaker till varför spelet ännu inte visats upp. Det skulle visats i Juli, augusti och september egentligen. De kanske har tonat ned eller tagit bort dessa element kanske. Snart vet vi nog

Det måste jag ha missat, eller förträngt.
Man får hoppas på att det gav effekt då

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

€3,5 anser jag inte vara gratis?


Testspela NFS Heat gratis i tre dagar till på Steam,
sedan får man ett kampanjerbjudande
om 95% på originalpriset för Deluxe Edition,
tom 11 okt = 38 kr, istället för 766 kr.

Play Need for Speed Heat for free September 29–October 3, 2022.


signatur

autograph

1
Skriv svar