FZ Play - Kolla in när vi spelar Scorn (om du vågar...)

Robot
FZ Play - Kolla in när vi spelar Scorn (om du vågar...)

Extrastream fredag kväll, ta med extra underkläder.

#fz-play, #scorn


Inaktiv

Åhåå. Ska bli intressant. Hinner nog titta en sväng.

Moderator
Medlem

Mycket trevlig stream!

Medlem

Jag missade din stream igår men såg den idag, alltid lika kul att se! Du gör ett bra jobb! (även om du fick slut på roliga namn på maskinerna till slut!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett spel som är ok att titta på Stream/Youtube för att se vad som händer.
Lirade själv lite via GamePass och tyckte det var ... tråkigt? Meh? En dåligt Myst med en Giger skin.
Ett spel som delar kanske?
Jag läste reviews som gave 4 / 10 och reviews som gav 8/10.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Ett spel som är ok att titta på Stream/Youtube för att se vad som händer.
Lirade själv lite via GamePass och tyckte det var ... tråkigt? Meh? En dåligt Myst med en Giger skin.
Ett spel som delar kanske?
Jag läste reviews som gave 4 / 10 och reviews som gav 8/10.

Vet inte hur mycket du spelade det... men Myst är en allt för generös jämförelse. Myst viste vad det var - ett spel om pussel, miljö och utforskande. Scorn i jämförelse har inte en susning. Pusslen är fullständigt oinspirerade, uppenbara men trots det jobbiga att utföra. Och sedan ovanpå det så finns det en massa combat i spelet också, men den är så dåligt genomtänkt och dåligt designad att det lyckas dra ner hela upplevelsen.

Det är ett snyggt spel, förutsatt att man gillar H.R. Giger estetiken, men rent plågsamt dåligt att spela.

Medlem

Ser tråkigt ut, massa pussel o skit. Vill ha action skräck istället som RE serien

Skägg.
10 Chambers

Sprang runt i 45 minuter och petade på kött. Har nu en arm. Hilfe!


signatur
Medlem

Vet inte om det fungerar. Men önskar verkligen att uber visar oss mario rabbids imorgon!

@wakkaah

Edit: noterade att det inte alls var onsdag idag.

Menar på torsdag!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

1
Skriv svar