Jennifer Hale uttalar sig om Bayonetta 3-kontroversen

Medlem
Skrivet av eld:

Är det verkligen så fel att hon skulle ha fått ett bättre kontrakt nu när de nått tredje spelet, ska vi bli obekväma att hon nämner psykisk ohälsa eller religion?

Självklart. Det var irrelevant för hela hennes case, eller liksom vadå, anses det vara ett argument för löneförhöjning att man mått psykiskt dåligt?

Så att hon börjar hänvisa till självmordstankar och Gud och Jesus, det är ganska spooky. Självklart har hon bränt broar.

Personligen tycker jag synd om henne. Inför ett tredje spel med Bayonetta, självklart kände hon sig som priviligierad och som en stjärna. Själv skulle jag iskallt räknat med att få minst 500 000 kr för uppdraget. Att då få bara 40 000 kr som sista bud efter att man till och med förnedrat sig genom att tigga för VD:n, klart man blir chockad!


signatur

Memento Mori

Medlem

40k för en 2 dagars arbetsvecka? Vilka snåla jevlar

Medlem

Jag bryr mig inte ett smack om det här. Men har endå fått lite bättre förståelse för hur jobbigt skådespelare i största allmänhet har. Även om jag vetat om det tidigare men aldrig riktigt läst på om det.

Medlem

Det senaste informationen från Jason Schreier lyder att det handlar om 4k usd per session; en session är 4h per dag; 1k usd/h. Detta arbete kräve 5 dagars arbete med en slutsumma på 20k usd. Hellena Taylor ville ha sexsiffrigt betalt

Medlem

Enligt Jason Schreier på Bloomberg så ska Taylor blivit erbjuden $3-4000 per session med 5 sessioner totalt, så en total summa om $15-20000! Taylor skall då ha krävt 6-siffriga belopp i ersättning vilket fick förhandlingarna att falla samman. Tycker folket fortfarande att Taylor blivit erbjuden oskäligt lite i ersättning? Verkar onekligen som Taylor varit mindre ärlig i sina uttalanden om detta stämmer.

Edit: tvåa på bollen, man bör inte slösurfa runt innan man skriver färdigt inlägg

eld
Medlem
Skrivet av meanh:

Enligt Jason Schreier på Bloomberg så ska Taylor blivit erbjuden $3-4000 per session med 5 sessioner totalt, så en total summa om $15-20000! Taylor skall då ha krävt 6-siffriga belopp i ersättning vilket fick förhandlingarna att falla samman. Tycker folket fortfarande att Taylor blivit erbjuden oskäligt lite i ersättning? Verkar onekligen som Taylor varit mindre ärlig i sina uttalanden om detta stämmer.

Edit: tvåa på bollen, man bör inte slösurfa runt innan man skriver färdigt inlägg

Taylor svarade att detta var en lögn, så nu blir det intressant att se vart sanningen hamnar.

Medlem
Skrivet av eld:

ska vi bli obekväma att hon nämner psykisk ohälsa eller religion?

Ja, det är väl det största varningstecknet av alla? Om det händer på en dejt, vänd dig om och spring. Det är inte värt det. Don't stick your d*ck in crazy.

12
Skriv svar