Forspoken-trailer visar hur den magiska parkouren funkar

Robot
Forspoken-trailer visar hur den magiska parkouren funkar

Extremsporten från The Office.

#Forspoken, #Square-enix


Medlem

Hardcore parkour! Ni måste ju länka till The Office-klippet.
https://youtu.be/0Kvw2BPKjz0

Medlem

Ser ju väldigt snyggt ut!
Hoppas det är ett bra spel och inte ett ihåligt techdemo bara


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ser bara så löjligt och fjantigt ut. Snygg grafik helt klart men kan inte förstå att folk tycker det är häftigt att flänga runt så där (men så avskyr jag också Spiderman och precis allting som har med superhjältar att göra).

Drömmen om att flyga, ja det är ju spel perfekta för att förverkliga. Men det ska göras snyggt och elegant. Inte rycka och hoppa omkring som en dåre.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

Trodde detta var ett first person. Då det är absolut preferens känns detta lite trist även om det ser coolt ut.

Medlem

Jag gillar att de ändå fått det att se "verkligt" ut, dvs hon skjuter ifrån med benen när hon hoppar osv istället för att bara magiskt flyttas, men sen känns det precis tvärtom när hon måste hålla på och skruva sig och göra volter "i onödan".

Medlem

Ser ju lite kul ut. Hade missat det här spelet totalt. Tack för artikeln!

Medlem

Välden ser fortfarande helt livlös ut. Vet inte vad det är som gör det. Helt kall och techdemo aktigt.

Medlem

Ändå ett intressant sätt att väva in Spider Man-känslan i ett open world med naturmiljöer.
Men som nån nämnde så känns det alldeles för ryckigt. Det som gör (bra) Spider Man-spel roliga i mitt tycke är just att man kan få upp ett sånt sömlöst flow och känna hur man bygger momentum.


signatur

Spel under utveckling:
https://missingmildred.com/

Medlem
Skrivet av Karmak:

Välden ser fortfarande helt livlös ut. Vet inte vad det är som gör det. Helt kall och techdemo aktigt.

Håller med. Världen ser verkligen helt död ut.

Jag hade dessutom mycket hellre sett gigantiska hopp där man bokstavligt talat kommit svinlångt. Nu såg hon ju varken snabbare eller smidigare ut än exempelvis Spider-Man så inget nytt alls där.

Skribent

Baserat på alla trailers känns Forspoken rätt spretigt. Många idéer som samsas, och det kan vara på gott och ont.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Alltså, grafiskt ser det ju helt OK ut, men det estetiska/art designen ser så otroligt tråkig/medelmåttig ut. Inget som sticker ut överhuvudtaget. Det gäller världen,monster och karaktär då.

Detta tillsammans som redan nämnts så ser världen ganska död ut(på ett dåligt vis).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar