KÖPES SNES Paket

Medlem
KÖPES SNES Paket

Har nu under en längre tid försökt hitta ett snes paket till ett rimligt pris, men känns mer och mer hopplöst.

Så om någon har ett gammalt paket inkl några spel liggandes hemma så får ni gärna skriva vad ni vill ha för det.

Jag är ingen samlare, utan vill ha av nostalgiska skäl. Så paket och förpackningar är inget krav.

Har inga preferenser på spel, men ser gärna ett eller fler av följande:

Super Mario World
Zelda - A Link to The Past
Super Soccer
Secret of Mana
Super Mario Kart

Tack!

Medlem

Mini snes och rom (om du äger fysiskt) är smidigt mtp hdmi!

Medlem

Vet inte vad du menar med rimligt pris men på Tradera brukar en snes utan spel gå på 400-500kr. Ett paket med några spel kan budas hem för ca 800kr. Är det flera attraktiva spel i box med så kan priset givetvis gå upp rejält. Jag har själv en snes som jag har funderat på att sälja då jag inte har en tv som gör den rättvisa men eftersom jag förmodligen bara får några hundralappar för den så ligger den kvar nedpackad i en låda.

Medlem
Skrivet av Zerovahamut81:

Mini snes och rom (om du äger fysiskt) är smidigt mtp hdmi!

Sant, men jag vill verkligen ha nostalgin av att byta kasett och hela den känslan från barndomen XD

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Vet inte vad du menar med rimligt pris men på Tradera brukar en snes utan spel gå på 400-500kr. Ett paket med några spel kan budas hem för ca 800kr. Är det flera attraktiva spel i box med så kan priset givetvis gå upp rejält. Jag har själv en snes som jag har funderat på att sälja då jag inte har en tv som gör den rättvisa men eftersom jag förmodligen bara får några hundralappar för den så ligger den kvar nedpackad i en låda.

Det är flera som jag budat på som slutat för runt dubbla av det du skrivit. Kanske för att det är juletider snart som priset ligger högre.

Vad skulle du vilja ha för ditt fraktat?

1
Skriv svar