Även konsolversionerna av The Callisto Protocol patchade - fler uppdateringar väntar

Robot
Även konsolversionerna av The Callisto Protocol patchade - fler uppdateringar väntar

Den tungdrivna pc-versionen uppdaterades i helgen.

#the-callisto-protocol


Medlem

Jag har väldigt svårt att se hur jag inte kommer att gilla spelet. Men väntar lite till innan köp så buggar och fler uppdateringar kan hinna ske först.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Jag har väldigt svårt att se hur jag inte kommer att gilla spelet. Men väntar lite till innan köp så buggar och fler uppdateringar kan hinna ske först.

Låter klokt. Har blivit bränd många gånger av att spela day1. Väntar man några veckor/månader brukar spelen
funka betydligt bättre. Är det MP spel vill man dock oftast vara med från början med SP-spel kan det löna sig att ha is i magen.

Medlem

Håller tummarna för GamePass nästa år. Då lär allt vara i sin ordning

Medlem

Tycker spelet är otroligt underhållande och spännande att spela, hoppas det säljer bra så vi får mer av detta.

Avstängd
Skrivet av B-itta:

Jag har väldigt svårt att se hur jag inte kommer att gilla spelet. Men väntar lite till innan köp så buggar och fler uppdateringar kan hinna ske först.

Spelet kostar 70 euro och är 8 timmar långt. Recensioner säger combat är medioker och storyn lika så. Detta är bara en alpha pretty much.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Spelet kostar 70 euro och är 8 timmar långt. Recensioner säger combat är medioker och storyn lika så. Detta är bara en alpha pretty much.

Kom igen bättre kan du.

OT: Är överlag otroligt besviken hur man än en gång följt industristandarden vid releaser. Man hoppades på mer med tanke på vilka utvecklarna är och all PR.

Medlem

Intressant avslöjande. Striking Distance fick hjälp (outsourcing) av 150+ andra utvecklare också. Inte bara mo-cap utan programmering med. För att hinna "klart" inför julledigheten.

1
Skriv svar