Blizzard bekräftar: Diablo 4-nytt ikväll
Ser likadant ut om Diablo 3.
Då är det nog dags att rekommendera en tid hos optikern!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ska det streamas klockan 18? Isåfall vart 😮
Ditåt 👉
Skulle gått till Specsavers
Ska det streamas klockan 18? Isåfall vart 😮
Högst oklart var det händer, men det har varit liv i luckan på Twitter.
En Bamseponny av folket
Undrar hur många som kommer bli "sjuka" eller ta semester när d4 släpps. Själv tänker jag ansöka om semester så fort som datumet är spikat
Jag har mest troligen fått något jättejobbigt virus i en månads tid efter att det har släpps. Covid-23 eller något i den stilen.
Vart visas det då?
Antingen åt ena eller andra hållet.
Vart visas det då?
soo, det på twitter var bara en Hashtagkampaj för att få gratis publicitet vad jag kan utröna..
Visst, man kan vinna nått.... OM man bor i Amerika...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
soo, det på twitter var bara en Hastagkampaj för att få gratis publicitet vad jag kan utröna..
Visst, man kan vinna nått.... OM man bor i Amerika...
typ
Ja, det här var ju dagens mest underväldigande.
Och då har det ändå varit en prövningarnas dag.
Nåväl. Nya tag, nu riktar vi om fokus mot The Game Awards i natt.
En Bamseponny av folket
Undrar hur många som kommer bli "sjuka" eller ta semester när d4 släpps. Själv tänker jag ansöka om semester så fort som datumet är spikat
Om ryktet om 5 juni håller i sig så infaller ju release ganska så passande med röd dag dagen efter och en stackars klämdag innan helg. Knappt så man ens behöver söka semester 😁
Om ryktet om 5 juni håller i sig så infaller ju release ganska så passande med röd dag dagen efter och en stackars klämdag innan helg. Knappt så man ens behöver söka semester 😁
Precis, om det stämmer. Vi får väl veta snart, hoppas jag
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |