The Game Awards-scenen invaderas av kille som vill nominera... Bill Clinton?

Robot
The Game Awards-scenen invaderas av kille som vill nominera... Bill Clinton?

Skrällfinal av årets Game Awards.

#game-awards


Redaktör

signatur
Medlem

Chillaste snubben i kommun! Han passade på att gå med dom upp och ingen sa ett ord


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Redaktör

Så här ska de tas!


signatur
Medlem

Äckligt beteende från snorungen, för att uttrycka sig vänligt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag håller med föregående, riktigt äckligt beteende. Respektlöst mot Hidetaka Miyazaki och alla som har arrangerat tillställningen

Medlem

Han är bara en Gen Z som drar ett dåligt skämt för att få uppmärksamhet, eller menar han något speciellt med det där?

Medlem

signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hur lyckas man smita in på sånna evengemang?

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Chillaste snubben i kommun! Han passade på att gå med dom upp och ingen sa ett ord

https://i.redd.it/6edqasm0ss4a1.png

Han väntade i alla fall tills alla var klara och "avbröt" när avslutningsmusiken spelades. Märkligt att man tonade ned musiken för någon som ingen kände igen.

Avstängd

hahaha

Medlem

Klockrent härlig snubbe.
Säkerheten = 0 med andra ord.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny
Skrivet av Whisp:

Han är bara en Gen Z som drar ett dåligt skämt för att få uppmärksamhet, eller menar han något speciellt med det där?

Vem vet!? Frågan är om han själv ens vet...?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Rabbi? Trodde det var hans kanin han ville nominera (rabbit)? Kan ha fel.

Medlem
Releasehästryttare

Såg det precis live innan jag skulle gå till jobbet i morse, skrattade bra på vägen dit!

Inaktiv
Skrivet av Whisp:

Han är bara en Gen Z som drar ett dåligt skämt för att få uppmärksamhet, eller menar han något speciellt med det där?

Killen är tydligen med i Infowars och är uttalad antisemit.

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Killen är tydligen med i Infowars och är uttalad antisemit.

Men hur kopplar vi hans "framträdande" till antisemitism?

Spontant fick jag tankar på att det handlar om pedofilhärvan kring Epsteins ö som har mörkats av myndigheter och media?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Men hur kopplar vi hans "framträdande" till antisemitism?

Spontant fick jag tankar på att det handlar om pedofilhärvan kring Epsteins ö som har mörkats av myndigheter och media?

Han kallade Bill Clinton för Jude. Att anklaga världsledare för att i hemlighet tillhöra en judisk grupp ett typiskt antisemitiskt beteende. En konspirationsteori. Sedan noterades det att han klär sig i Kanye West kläder och sedan ska det finnas någon källa att han har deltagit i infowars.

Det var tur att inget värre hände. Kan vi sluta göra idioter till kändisar?

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Han kallade Bill Clinton för Jude. Att anklaga världsledare för att i hemlighet tillhöra en judisk grupp ett typiskt antisemitiskt beteende. En konspirationsteori. Sedan noterades det att han klär sig i Kanye West kläder och sedan ska det finnas någon källa att han har deltagit i infowars.

Det var tur att inget värre hände. Kan vi sluta göra idioter till kändisar?

Jag hör inte i klippet att han nämner att Bill Clinton är jude?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Äckligt beteende från snorungen, för att uttrycka sig vänligt.

Kan ju förtydliga med att det är inte vad ungen säger utan respektlösheten.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag hör inte i klippet att han nämner att Bill Clinton är jude?

Han säger Rabbi, där av meme ovan i denna tråd

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Han säger Rabbi, där av meme ovan i denna tråd

Alright. Alldeles för avancerat och ointressant för mig. Trist att blanda in sådant skit i en positiv tillställning som The Game Awards är.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Men hur kopplar vi hans "framträdande" till antisemitism?

Spontant fick jag tankar på att det handlar om pedofilhärvan kring Epsteins ö som har mörkats av myndigheter och media?

Belägg att det skulle ha mörkats av myndigheter med tanke på antalet som måste vara tyst om något så opopulärt som "masspedofili"? För då är vi nästan inne på "Månlandningen var iscensatt"-nivån.

Hursomhelst så är personen troligen en dessvärre "internethjärntvättad" person som fortsätter att ge högerfolket ett dåligt rykte (men de får skylla sig själva när de väljer att plocka in sådant slags folk också in till sin ideologi).

Medlem
Skrivet av AplAy:

Belägg att det skulle ha mörkats av myndigheter med tanke på antalet som måste vara tyst om något så opopulärt som "masspedofili"? För då är vi nästan inne på "Månlandningen var iscensatt"-nivån.

Hursomhelst så är personen troligen en dessvärre "internethjärntvättad" person som fortsätter att ge högerfolket ett dåligt rykte (men de får skylla sig själva när de väljer att plocka in sådant slags folk också in till sin ideologi).

Jag har inga belägg mer än vad jag har snappat upp via nyheter och media. Sett påståenden om att högt uppsatta människor inom politiken i diverse länder ska ha varit inblandade och därför ha man valt att lägga locket på. Främst USA. Ett exempel som nämndes var att myndigheter i USA hade agerat och tvingat bland annat twitter att inge låta människor dela information som bevisade detta, något som nu tydligen ska få stöd i alla avslöjande Musk kommer med sedan uppköpet. Där finns det tydligen bevis för att bland annat Biden administrationen mörkade Hunter Bidens laptop där han avslöjar knarkande, sexköp och korruption. Alla ansåg tidigare att det var foliehatts-varning men det visade sig stämma.

Men, som sagt. Jag är inte insatt så jag backar från tidigare påstående även om jag innerst inne är övertygad om att mörkande sker på olika sätt. Både av myndigheter och media. Människor med makt blir korrupta och hela den biten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Killen är tydligen med i Infowars och är uttalad antisemit.

Källa: ”Jag hittade på det”

Han intervjuades av Infowars när han var 12 år gammal efter att ha blivit ”viral” med meddelandet ”Fight for freedom, stand with Hong Kong” i fancam
på en NBA-match. Hans ”uttalade antisemitism” kommer sedan från foliehattsvänstern om att han hade på sig Yeezys och därmed måste stå för Kanye Wests retorik.

Medlem

Folk överanalyserar alldeles för mycket.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lite besviken på att inga vakter ingrep eller Fares som stod i närheten. IGN Japans strömmade video och jag reagerade direkt på killen i bakgrunden.
Tänk om han gjort något förfärligt. Tänker inte ens skriva vad för att inte ge alla sjuka människor idéer.

Medlem

https://twitter.com/Arestame_Arkeid/status/160112701123766272...

Folk är snabba, är väl detta han nominerades för. Hehe

Medlem
Skrivet av kebbe:

Källa: ”Jag hittade på det”

Han intervjuades av Infowars när han var 12 år gammal efter att ha blivit ”viral” med meddelandet ”Fight for freedom, stand with Hong Kong” i fancam
på en NBA-match. Hans ”uttalade antisemitism” kommer sedan från foliehattsvänstern om att han hade på sig Yeezys och därmed måste stå för Kanye Wests retorik.

Att skylla på vänster är bara /facepalm. Ungen trollar bara sen om folk köper han är antisemit så har han lyckats med sitt trollande.

12
Skriv svar