The Game Awards-scenen invaderas av kille som vill nominera... Bill Clinton?

Avstängd
Skrivet av Molotov:

KonspirationsFolk överanalyserar alldeles för mycket.

Jag har rättat ditt inlägg!

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

Att skylla på vänster är bara /facepalm. Ungen trollar bara sen om folk köper han är antisemit så har han lyckats med sitt trollande.

Det är lite som att jag skulle gå upp på ett torg och ropa ut rasistiska uttryck sedan säga "It's just a prank bro!", det tar inte bort vad man har sagt eller gjort. Dessa uppmärksamhetssökare är bara jobbiga. "Catch me outside"-girl, Kardashian, Logan Paul. Varför ska vi göra idioter till kändisar? Särskilt på en gala där vi försöker hylla de konstnärer som har spenderat år på det att skapa deras drömprojekt? Publiken fick inte ens chansen att applådera Miazaki på grund av den här snorungen

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Det är lite som att jag skulle gå upp på ett torg och ropa ut rasistiska uttryck sedan säga "It's just a prank bro!", det tar inte bort vad man har sagt eller gjort. Dessa uppmärksamhetssökare är bara jobbiga. "Catch me outside"-girl, Kardashian, Logan Paul. Varför ska vi göra idioter till kändisar? Särskilt på en gala där vi försöker hylla de konstnärer som har spenderat år på det att skapa deras drömprojekt? Publiken fick inte ens chansen att applådera Miazaki på grund av den här snorungen

Anledningen till att jag säger han trollar är för jag hittade en stream på twitch igår där han blev intervjuad. Tydligen debunkade han att han är antisemit för han är jude själv, sen tog han fram sin kippa (tror mössan heter så). Sen fråga flera folk han varför han sa det han sa och hans reasoning var att han gillar Bill och han har bra värderingar. Rösten/dialekten han använder är också tillgjord. Han snackar som en vanlig amerikan annars.

Värt att nämnas ungen är 15 bast bara. Personligen tror jag han trollar att han är jude, men andra säger att han verkligen är det. Antar han inte gillar Bill (eller gör han det?) därav sitt stunt. Aja har garvat som fan efter det hände när man sett alla memes/reactions iaf

Medlem

Orkar inte ens titta på klippet.

12
Skriv svar