Final Fantasy Pixel Remaster-spelen kan vara på väg till Switch och PS4

Robot
Final Fantasy Pixel Remaster-spelen kan vara på väg till Switch och PS4

Skvallrar nu nedtagna åldersmärkningar om.

#Final-fantasy-pixel-remaster, #Square-enix

Medlem

Det får dom gärna göra, blir helt klart ett köp i så fall

Medlem

Switch är ju en perfekt plattform för detta. Spelar redan de gamla FF där, men tillsnyggad variant gör ju inget. (alla vet ju att jrpg dog när dom växlade från den här stilen i att göra dom, turn-based combat ska det vara också,)

Medlem

Knäppt bara att dom inte kommit tidigare till switch

Medlem

Har FF 7-9 till Switch, så detta kan bli ett köp. Speciellt om dom fixar fonten, om dom inte redan har gjort det.

Skribent
Skrivet av androsynth:

Knäppt bara att dom inte kommit tidigare till switch

Ja jag trodde det skulle ha släpps mycket tidigare än nu. Men bättre sent än aldrig antar jag?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag trodde det skulle ha släpps mycket tidigare än nu. Men bättre sent än aldrig antar jag?

Vill ha After Years också (originalet, inte 3D-remaken). Inte bästa delen i FF-serien men AY har ändå sina små kvaliteter som jag uppskattar.

Medlem

Kul. Personligen är jag bara ute efter sexan, så får bli ett köp när det är kraftigt rabatterat.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Var säkert 15-20 år sedan jag spelade fyran pch mitt älskade femman. Femman har nog mitt favorit gameplay av alla FF spel jag kört. Hoppas det är så där lagom brutalt svårt. De har ju balanserat spelen en hel del genom åren och deras olika släpp

Medlem

Jag har rört mig som en katt runt het gröt kring Pixel Remastered spelen och då speciellt kring sexan. Släpps dom till Switchen kommer jag att slå till direkt!

Medlem

Trevligt.
Men med ganska precis en miljard riktigt bra JRPG:s och västerländska spel inspirerade av JRPG:s, så känns det som jag har minst 489 Switch-spel på önskelistan innan dessa, varav jag kommer spela 1-2 av.

1
Skriv svar