Efter The Last of Us 3-rykten, Druckmann varnar för falsk "insider"-info
Det här med Parter i namnschemat borde ju första ha hetat från första början som ju som vart omdöpt i remaken.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Måste spela klart tvåan. Gillar det skarpt men fan vad det är smärtsamt för själen att spela. Det lidande människorna går igenom skär likt en skalpell mot hud rakt in i mitt mentala centrum. Med oehörd precision.
Kan ha fel då jag ej spelat klart det, men jäklar vilket mästerverk det är. Precis de känslor ND ville förmedla till spelare lyckades dem med. Med mycket debatt därefter.
Hatten av.
Ännu en dag i paradiset.
Måste spela klart tvåan. Gillar det skarpt men fan vad det är smärtsamt för själen att spela. Det lidande människorna går igenom skär likt en skalpell mot hud rakt in i mitt mentala centrum. Med oehörd precision.
Kan ha fel då jag ej spelat klart det, men jäklar vilket mästerverk det är. Precis de känslor ND ville förmedla till spelare lyckades dem med. Med mycket debatt därefter.
Hatten av.
Jag måste också spela det.
Har det här hemma sen länge men inte börjat än.
Hatten av.
Ja, det är ingen skrattfest direkt. Man mår inte alls bra vid vissa sekvenser. Trots detta så vill man bara spela mer.
Jag måste också spela det.
Har det här hemma sen länge men inte börjat än.
Samma här, köpte på black friday för 49 riksdaler, den som också hade tiden!