Plåster på piratsåren - Skull and Bones-trailer idag, nytt datum "väldigt snart"

Robot
Plåster på piratsåren - Skull and Bones-trailer idag, nytt datum "väldigt snart"

Sätt för fan inga nya datum era spån.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Geeks Gaming

Ge mig 2018 versionen istället.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Tycker alla ser typ samma ut bara annat grafikfilter på 2018?
Det kan du själv ändra med nvidia freestyle t ex

Medlem

Måste vara jävligt påfrestande att hålla på med samma projekt i 10 år.

Medlem

Vem bryr sig helt ärligt, vid detta laget är jag rätt säker på att spelet kommer att vara dead on arrival. Skeppet har seglat, pun intended.

Skrivet av Karmak:

Tycker alla ser typ samma ut bara annat grafikfilter på 2018?

Håller definitivt inte med, det är ju helt annat utseende på skepp, karaktärer, menyer, vapen, HUD, ja ALLT skulle jag nästan vilja säga.

Med det sagt så tycker jag absolut att det ser sämre ut nu än tidigare, men det är standard practice for Ubisoft. Ljussättningen är sjukt mycket mer attraktiv i 2017-versionen jämfört med de nyare t.ex.

Medlem

När de visade gameplay så blev man jävligt besviken, spelet ser gammat och stelt ut samt att fysiken på skeppen är bara fel då de inte skall kunna vända på en 5öring sedan att man har lasten på utsidan av skrovet är fan helt åt helvete.

Medlem

Ser fortfarande lika kasst ut som början. Det finns ingen känsla alls i skeppen, de bara far runt som motorbåtar.

Inaktiv
Skrivet av Razken:

Måste vara jävligt påfrestande att hålla på med samma projekt i 10 år.

Kan tänka mig alla svettiga möten när de säger att de bara behöver ett år till. Sen ett år till. Å ett till...
Några har nog blivit avskedade

Medlem

Om detta inte blir årets flopp så blir jag förvånad.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hört att det skall vara klokt att överge ett sjunkande skepp.

Däremot ett nytt Pirates of the caribbean med +mod som det gamla hade varit ♥️


signatur

Skitfiske

1
Skriv svar