Druckmann: "The Last of Us multiplayer-del är det mest ambitiösa vi gjort"
När jag läser multiplayer blir jag avtänd, men sen läser jag "multiplayer-spel utan att överge berättandet". Kan detta bli ett bra co-op spel möjligen? Då kan det faktiskt bli väldigt intressant.
Och är det självaste Naughty dogs som säger att de är ambitiösa så höjer det ju förstås förväntningarna.
Låter ju väldigt bra och hoppas på det bästa. Det enda jag kan se framför mig är något liknande The Division. Fokus på Co-op och zoner för PVP. Att diverse fraktioner krigar med varandra känns mer eller mindre givet och då bör man kunna strida om att styra diverse zoner som ger olika fördelar i form av material, tillverkning och liknande.
Ännu en dag i paradiset.
Så okej liksom man befinner sig på en karta med hundra andra personer. Och i kartan finns det en ring som blir mindre ju längre man spelar...
Känns som något gammalt påhitt.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
När jag läser multiplayer blir jag avtänd, men sen läser jag "multiplayer-spel utan att överge berättandet". Kan detta bli ett bra co-op spel möjligen? Då kan det faktiskt bli väldigt intressant.
Och är det självaste Naughty dogs som säger att de är ambitiösa så höjer det ju förstås förväntningarna.
Tänkte exakt likadant! Vore fantastiskt med ett bra co-op i tlou världen.
Så okej liksom man befinner sig på en karta med hundra andra personer. Och i kartan finns det en ring som blir mindre ju längre man spelar...
Haha men det där låter ju nyskapande och häftigt. Var fick du den idéen ifrån?
PSN: OAKTHYR
Haha men det där låter ju nyskapande och häftigt. Var fick du den idéen ifrån?
Tror inte kidsen skulle gilla ett sånt spel.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Tror inte kidsen skulle gilla ett sånt spel.
Var ju något spel med en liknande ide? Men blev aldrig populärt...Forceknight?
"Writer and Fighter"
Var ju något spel med en liknande ide? Men blev aldrig populärt...Forceknight?
Nej nej nej! Det hette Fornight! För natten på svenska! Väldigt populärt bland kidsen