Forza Motorsport - dagens nyheter gav inget releasedatum

Robot
Forza Motorsport - dagens nyheter gav inget releasedatum

Mer info utlovas de kommande månaderna.

#forza-motorsport, #microsoft, #turn-10


Medlem

Är väl en mer horizon-person men är väldigt sugen på att få se ett spel som verkligen utnytjar de verktyg och hårdvara MS har tagit fram denna generation!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

It's not a lake, it's an ocean

Känns som en försening i vardande. Vår 2024?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Redaktör
Skrivet av Ruffles:

Känns som en försening i vardande. Vår 2024?

Nä, tidigare tror jag. I höst. September? Men det KAN ju komma i vår.


signatur
Medlem

Dum fråga kanske, aldrig spelat Forza spelen, men är Motorsport deras steg mot simulator medan Horizon är Arcad-ish?

Redaktör
Skrivet av SuBOnez:

Dum fråga kanske, aldrig spelat Forza spelen, men är Motorsport deras steg mot simulator medan Horizon är Arcad-ish?

Stämmer: Motorsport är (semi)realistisk banracing, Väldigt bra känsla i bilarna, men samtidigt utmärkt stöd för att köra med gamepad. Inte en simulator i stil med Assetto Corsa alltså, men trovärdigt. Finns förstås massa körhjälpmedel, men det känns absolut bäst med dessa avstängda tycker jag.

Horizon är arkad ja, men ändå med bra körkänsla. Och de är open-world, med massor att göra och upptäcka.


signatur
It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Tomas Helenius:

Nä, tidigare tror jag. I höst. September? Men det KAN ju komma i vår.

Hoppas. Men att de inte ens vågar sätta ett releasefönster är lite illavarslande.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Redaktör
Skrivet av Ruffles:

Hoppas. Men att de inte ens vågar sätta ett releasefönster är lite illavarslande.

Usch ja. Ännu värre att releasefönstret "vår" försvunnit.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Stämmer: Motorsport är (semi)realistisk banracing, Väldigt bra känsla i bilarna, men samtidigt utmärkt stöd för att köra med gamepad. Inte en simulator i stil med Assetto Corsa alltså, men trovärdigt. Finns förstås massa körhjälpmedel, men det känns absolut bäst med dessa avstängda tycker jag.

Horizon är arkad ja, men ändå med bra körkänsla. Och de är open-world, med massor att göra och upptäcka.

Tack för svar, då håller jag i pengarna till detta kommer, var sugen Horizon nu när Steam hade rea, men såg lite stelt ut.

xcr
Medlem
Skrivet av SuBOnez:

Tack för svar, då håller jag i pengarna till detta kommer, var sugen Horizon nu när Steam hade rea, men såg lite stelt ut.

Köp en månad game pass så kan du ju testa det och mycket annat.

1
Skriv svar