FZ Play - I Dead Space kan vi höra Wakkaah skrika

Robot
FZ Play - I Dead Space kan vi höra Wakkaah skrika

Håll honom i handen med start klockan 20.

#dead-space, #fz-play


Medlem

Dööö bra spel. Shit vad jag drömde skräck mardrömmar inatt efter att ha lirat remaken igår kväll o sent in på natten i mörkret med 3D hörlurar...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Åååh! Död rymd är min bästa rymd!

Medlem

Kommer... kommer bli najs!

Medlem

Detta blir kul att se! Count me in

Medlem

Blir att dra in och kika! Vill se hur Wakkaah reagerar haha.
Det är brutalt bra (i dubbel bemärkelse!).
Blev väldigt sugen på att kolla Alien 1+2 filmerna igen. Samma typ av skräck.

Medlem

Äsch.... nu blev jag sugen att spela också
Kanske får dra en månad av ea play pro...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Spelet borde heta "Rymden är inte tillräckligt död".....

Medlem

Mycket bra stream @Wakkaah! Jäklar vilket spel det är! Fantastisk ljuddesign och ljussättning i spelet. Köp köp köp!

Medlem

Rolig stream!

Men kommer aldrig skaffa spelet, på tok för läskigt. Men snyggt och atmosfäriskt spel!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Moderator

Jag tycker att spelet gav mig exakt samma känsla som jag minns att jag hade när jag spelade genom originalet. Ljuddesignen var helt otrolig, men det är också rätt tyngd i hur karaktären går och hur man hanterar sina vapen. Jag blev genuint skrämd och atmosfären var magiskt obehaglig.

Medlem

Mycket bra stream! Kul att se ett klassiskt skräckspel få en makeover.

Medlem

Fruktansvärt bra spel. Är på chapter 6 av 12 och jag har verkligen älskat (hatat?) varje sekund. Flyter på som smör, ser skitsnyggt ut och framförallt ljudet. Du milde säger jag bara.

Medlem

Mycket bra stream! Vilken jäkla atmosfär spelet har. Blir nog ett köp:)

Moderator | Testpilot

Kul att höra folk är nöjda med spelet. Måste nästan vara detta och Demons Souls som är några av de bästa remakes vi fått?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kul att höra folk är nöjda med spelet. Måste nästan vara detta och Demons Souls som är några av de bästa remakes vi fått?

Håller nog Resident Evil 2 högre 😊 men kul att äldre spel får lite ny kärlek

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kavakava83:

Håller nog Resident Evil 2 högre 😊 men kul att äldre spel får lite ny kärlek

Hade för mig jag skrev en "på PS5" i det inlägget, men tydligen inte.

Nog för att remaken kom dit också, men 3 år senare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Jag tycker att spelet gav mig exakt samma känsla som jag minns att jag hade när jag spelade genom originalet. Ljuddesignen var helt otrolig, men det är också rätt tyngd i hur karaktären går och hur man hanterar sina vapen. Jag blev genuint skrämd och atmosfären var magiskt obehaglig.

Tycker också det är fantastiskt gjord Remake. Jättabra stream också!
Enda saken jag tycker dom borde ändra är att pausa spelet när man tar upp en logg men
det är kanske "by design" att man ska vara skräckslagen medans man läser

Som det är nu hoppar jag över att läsa många loggar för att det känns stressande att läsa när man hör suspekta ljud runt omkring sig hehe.

Medlem

Neeeeeeej! Missade! Bah.... får kolla på videon sen.

Kommer iaf köpa spelet. Originalet var underbart, och vad jag sett så är detta ännu bättre.

1
Skriv svar