FZ Play - Mer magi i Hogwarts Legacy

Robot
FZ Play - Mer magi i Hogwarts Legacy

Favorit (redan) i repris med Wakkaah.

#fz-play, #hogwarts-legacy


Medlem

Kul! Han inte se så mycket senaste streamen så ska bänka mig lite mer till denna, Wakkaah gör ett kul jobb med Efsta, ovasett spelvärld hehe.

Medlem

Det ska ses! Kanske blir det en skolk idag för en tur utanför skolan?

Medlem

Sambon spelat hela dagen på ps5 och jag får vänta på pc versionen....

Är det steam som inte tillåter att spelet släpps en viss tid?

Skrivet av Karmak:

Sambon spelat hela dagen på ps5 och jag får vänta på pc versionen....

Är det steam som inte tillåter att spelet släpps en viss tid?

Inte Steam, utan bara att konsolernas tid var lite före PC tiden


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag som förbokat deluxe sedan länge till ps5 via webhallen, men postmord misslyckas med att få hem det i tid idag...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Jag köpte det på Steam, så jag kan tyvärr inte spela eftersom WB Games lyckades sabba releasetiden för Deluxe Edition på Steam. Skulle ha blivit upplåst för över en timme sedan. :/

Medlem

WB glömde aktivera retail steam key av deluxe edition av spelet. De gjorde det precis så alla kan spela som köpt från tredje part

Medlem

lördags-stream nästa? Ser gärna en fortsättning där det slutade nu. Finns risk att jag hunnit komma ikapp också för detta ska köpas

Moderator

Tack för en trevlig kväll! Spelet blir bara bättre och bättre ju mer man spelar. Mer på lördag!!!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag köpte det på Steam, så jag kan tyvärr inte spela eftersom WB Games lyckades sabba releasetiden för Deluxe Edition på Steam. Skulle ha blivit upplåst för över en timme sedan. :/

Hmmm, fungerade perfekt för mig 19:05. Laddade ned ca 18:30, klockan slog 19:00, 19:01 och 19:02.. Konstigt tänkte jag då andra spelade. Startade om Steam och då kunde jag starta!

Chefredaktör
Skrivet av Rasmous:

Hmmm, fungerade perfekt för mig 19:05. Laddade ned ca 18:30, klockan slog 19:00, 19:01 och 19:02.. Konstigt tänkte jag då andra spelade. Startade om Steam och då kunde jag starta!

Samma här, funkade efter att jag startade om Steam!

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Hmmm, fungerade perfekt för mig 19:05. Laddade ned ca 18:30, klockan slog 19:00, 19:01 och 19:02.. Konstigt tänkte jag då andra spelade. Startade om Steam och då kunde jag starta!

Tydligen var det något fel från WB Games håll där alla som köpt spelet utanför Steam, men aktiverat det på Steam, inte fick early access. Det fixades ca kl 20:15, så jag kom igång en dryg timme försent.

1
Skriv svar