Svenska The Finals betatestas snart – nytt gampelay visat

Robot
Svenska The Finals betatestas snart – nytt gampelay visat

Ansök om att få testa betan.

#the-finals


Geeks Gaming

Va med i förra testet. Ska bli kul att se om dom ändrat på saker.

Medlem

Det här har väl varit i testning hur länge som helst? Det kanske var i alfa då?

Hur som helst testkörde jag det när det begav sig, det kändes verkligen som en alfa och det fanns mycket som behövdes förbättras/ändras/läggas till.

Fanns väl en viss potential för att casualspela då och då, tror jag. Det kändes inte som en kioskvältare direkt när jag testade iallafall, men kan ju ha blivit bättre.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser inte illa ut men det här är en svår marknad att lyckas inom. Spelar ingen roll om det är f2p eller inte.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser inte illa ut men det här är en svår marknad att lyckas inom. Spelar ingen roll om det är f2p eller inte.

Ja exakt finns redan stora inom denna spelstylen och det är nästan omöjligt att slå sig in att få spelare om man inte gör något speciellt och riktigt bra.

De flesta som försöker dör rätt snabbt. Det måste vara otroligt bra nästan direkt annars kan de glömma att någon släpper det de redan spelar och har spelat i flera år

Medlem

Ser bra ut men vet inte om game modet är något för mig. Kommer springa runt och förstöra saker bara xD

Avstängd

När jag körde alpha testet kan jag säga att det var ett av de roligaste FPS jag spelat på väldigt länge

Medlem

Äntligen! hoppas man får bli med detta test med

Inaktiv

Basket-shooter? Handlar det enbart om detta läge? Tror det blir väldigt svårt att få det att bli pulshöjande i längden tyvärr även om spelelementen såg intressanta ut.

Skägg.
10 Chambers

Det var magiskt i alfan, ser fram emot testet och skarpa releasen!


signatur
Gnällkuk

Har hört otroligt mycket bra om detta, ska bli kul att följa!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Basket-shooter? Handlar det enbart om detta läge? Tror det blir väldigt svårt att få det att bli pulshöjande i längden tyvärr även om spelelementen såg intressanta ut.

Helt ärligt känns det som att detta är exakt vad som saknas idag. I min mening finns det inget mode som är mer pulshöjande än CTF vilket detta ser ut att vara en spirituell följare av.

Inaktiv
Skrivet av Rockefellerz:

Helt ärligt känns det som att detta är exakt vad som saknas idag. I min mening finns det inget mode som är mer pulshöjande än CTF vilket detta ser ut att vara en spirituell följare av.

Tror det kan funka för de redan frälsta men ingen ny Jesus här inte för icke CTF-spelare. Finns ju i många spel och ser inte att de implementerar något revolutionärt. Ingen kioskvältare men kan nog få en liten spelarbas

Medlem

Kändes otroligt b när jag prövade alfan. Ue är ju verkligen inte byggd för dynamisk förstörelse heller den saken är rätt klar, än mindre i en mp-miljö. Då får man nog göra grova grundläggande förändringar av motorn.

Medlem

Vilket hemskt spektakel. Det är så idiotiskt och barnsligt med snabba klipp.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vilket hemskt spektakel. Det är så idiotiskt och barnsligt med snabba klipp.

Profilbilden passade verkligen med kommentaren

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vilket hemskt spektakel. Det är så idiotiskt och barnsligt med snabba klipp.

Ingen NDA denna beta, så kommer nog finnas gott om långa klipp och streams

1
Skriv svar